Gå til innhold

Bmw e34 selges i deler. (BIL VRAKET OG FELGER BRUKES SELV)


stianandre
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde du vært interisert i å kjørt i en times tid nedover mot kristiansand? kan betale lappen ;)

btw er de lakka helt ned? ( ikke slik en grå kant på bunnen?)

Tenker du til egersund ?:) problemet er vel da att jeg har ikke bil til det, ettersom jeg kjører e34 sjøl:) å har ingen stor bil å låne desverre. Ellers hadde det ikke vert noe problem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får plass til iallfall en fanger legger du ned passasjer setet, eventuelt skru av dine nåværende fanger og bakfanger, så skrur du på de jeg skal ha, men kansje ikke driiit nøye ... eventuelt tilhenger?

Var de lakket helt ned eller?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får plass til iallfall en fanger legger du ned passasjer setet, eventuelt skru av dine nåværende fanger og bakfanger, så skrur du på de jeg skal ha, men kansje ikke driiit nøye ... eventuelt tilhenger?

Var de lakket helt ned eller?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Huske ikke i farten om de er lakkert helt ned, men zommet inn på bilde, og da så det sånn ut vertfall. Jeg har skinnseter i bilen, å er veldig redd for di, så legger di ikke inni, det me å sette di på å skru di av når jeg kommer frem har jeg tenkt tanken, men så fant keg ut att det vil jeg ikke. Henger gidder jeg ikke å kjøre så langt med. Men du kan jo jøre noen av disse tingene selv?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får plass til iallfall en fanger legger du ned passasjer setet, eventuelt skru av dine nåværende fanger og bakfanger, så skrur du på de jeg skal ha, men kansje ikke driiit nøye ... eventuelt tilhenger?

Var de lakket helt ned eller?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Du har i dag og imorgen på og hente fangerene på om du fremdeles vil ha de. Fangerene er lakkerte helt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får plass til iallfall en fanger legger du ned passasjer setet, eventuelt skru av dine nåværende fanger og bakfanger, så skrur du på de jeg skal ha, men kansje ikke driiit nøye ... eventuelt tilhenger?

Var de lakket helt ned eller?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Du har i dag og imorgen på og hente fangerene på om du fremdeles vil ha de. Fangerene er lakkerte helt ned.

Skal sårt ha fangerene men har ingen mulighet i ukedagene! Tidligst jeg kan komme er fredag etter 1700 eller tidlig morgen, lørdagen :(

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får plass til iallfall en fanger legger du ned passasjer setet, eventuelt skru av dine nåværende fanger og bakfanger, så skrur du på de jeg skal ha, men kansje ikke driiit nøye ... eventuelt tilhenger?

Var de lakket helt ned eller?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Du har i dag og imorgen på og hente fangerene på om du fremdeles vil ha de. Fangerene er lakkerte helt ned.

Skal sårt ha fangerene men har ingen mulighet i ukedagene! Tidligst jeg kan komme er fredag etter 1700 eller tidlig morgen, lørdagen :(

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ok, jeg skal se om jeg får de med meg så kan jeg legge di på jobben i mens:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...