stianandre Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Ingen som trenger mer noen deler? Bilen går til huggeren i 3-4 tiden i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 må også få med alle delene/skruene som følger med bak og for fanger Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 kan jeg også få med v8 krom listene som er på grill? ikke sorte men krom Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 og de oransje blink forran? med skruer Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianandre Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 og de oransje blink forran? med skruer Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 E usikker på om eg har alle boltene, men tror jaffal jeg har til bak. Blinklysene kastet jeg når jeg tok lyktene, å v8 fronten har jeg tatt over på min bil, så da trenger jeg ringene selv, med mindre du har svarte å vil bytte da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 nei men da bare driter vi i det Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianandre Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 nei men da bare driter vi i det Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Du ville ikke ha fangerene eller? Send meg enn sms på 48103224 ettersom jeg ikke kan motta tlf:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå