Gå til innhold

Meny i navigasjons skjerm.


Anbefalte innlegg

Hallo.

I min M3 e-46 har jeg tre alternativer i menyen, kjørecomp,tv funksjon og navi. Hvorfor har jeg telefon som valg? Har bluetooth i bilen orginalt.

Hadde en e-46 tidligere og der hadde jeg valger telefon i skjermen, men der va telefonen integrert.

Noen som veit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du har 3 valg, navi, tv og kjøre komp. Da har du ingen telefon da...

På min har jeg valget "telephone", når jeg trykker på denne kommer det opp "activate phone" i speedometeret. Slår jeg på BT på telefonen og den kobler til så får jeg flere valg inn på "telephone".

Var ikke så lett og forstå hva du prøvde og få frem.

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har orginal bluetooth ja, men ingen integrert tlf.

Hva skal man med integrert tlf når man har bt? Jeg tror foresten jeg kan sette et adapter i midt armlenet for og sette tlf nedi der, der er ledninger og slikt.

Men er jo ikke noe poeng?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe OT;

Kanskje rart spørsmål, men - har jeg BT i min '04 X5? Var det noe ekstautstyr, eller var det standard?

Har iallefall Navi Pro og integrert tlf.

Bruker tvilling-sim nå, så det er jo greit, men er jo fint å vite om jeg har BT også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe OT;

Kanskje rart spørsmål, men - har jeg BT i min '04 X5? Var det noe ekstautstyr, eller var det standard?

Har iallefall Navi Pro og integrert tlf.

Bruker tvilling-sim nå, så det er jo greit, men er jo fint å vite om jeg har BT også.

Vis du har integrert tlf har du nok ikke bt. Tror ikke det er helt vanlig med bt heller, har bare sett en tilsalgs på finn som har hatt det. Så virker som det ikke er vanlig.. :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe OT;

Kanskje rart spørsmål, men - har jeg BT i min '04 X5? Var det noe ekstautstyr, eller var det standard?

Har iallefall Navi Pro og integrert tlf.

Bruker tvilling-sim nå, så det er jo greit, men er jo fint å vite om jeg har BT også.

Vis du har integrert tlf har du nok ikke bt. Tror ikke det er helt vanlig med bt heller, har bare sett en tilsalgs på finn som har hatt det. Så virker som det ikke er vanlig.. :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Virker jo logisk det, ja. Jeg har bare sett noe BT-greier ifm med den integrerte tlf. En kode har jeg også sett en plass.

Om det så skulle være BT, så er det iallefall ikke så enkelt som i andre biler jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe OT;

Kanskje rart spørsmål, men - har jeg BT i min '04 X5? Var det noe ekstautstyr, eller var det standard?

Har iallefall Navi Pro og integrert tlf.

Bruker tvilling-sim nå, så det er jo greit, men er jo fint å vite om jeg har BT også.

Vis du har integrert tlf har du nok ikke bt. Tror ikke det er helt vanlig med bt heller, har bare sett en tilsalgs på finn som har hatt det. Så virker som det ikke er vanlig.. :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Virker jo logisk det, ja. Jeg har bare sett noe BT-greier ifm med den integrerte tlf. En kode har jeg også sett en plass.

Om det så skulle være BT, så er det iallefall ikke så enkelt som i andre biler jeg har hatt.

Du kan prøve og slå av tenninga, så trykker du og holder nede knappen på armlenet i midten (den med et hode på), venter 1-2 sek så slår du på tenning hakk 1, fortsetter og holde i ca 4-5 sek så slipper du, da starter du bt paring og de 3 lampene oppe til høyre på skjermen blinker og det står blue tooth pairing. :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...