Therese89 Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 Måtte bytte bensin-pumpa i dag gitt.. sku reise fra legen, å der var det lite som skjedde gitt:/ men fikk tak i en brukt som funka og bytta den utenfor legekontore.. man føler seg ikke alltid like lur:p men nå går den igjen da:D
Michaelw Skrevet August 5, 2012 Skrevet August 5, 2012 Måtte bytte bensin-pumpa i dag gitt.. sku reise fra legen, å der var det lite som skjedde gitt:/ men fikk tak i en brukt som funka og bytta den utenfor legekontore.. man føler seg ikke alltid like lur:p men nå går den igjen da:D Hehe, jeg husker jeg sto på skolen og bytta min når den røyk. Ikje braa
Therese89 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 nå lekker det bensin.. så blir å jekken opp og se hvor når versle gutten min har finni senga:/
Therese89 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Pussa og lakka nyreneO:-) i love it.. do you?
bergeee Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 nydelig:P meeen,(alltid et men) liker ikke at resten av ramma er svart! og det løsner fort desverre og:) eller kan jo hende du har fått det til og sitte. men de fleste flasser av:)
Therese89 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 nydelig:P meeen,(alltid et men) liker ikke at resten av ramma er svart! og det løsner fort desverre og:) eller kan jo hende du har fått det til og sitte. men de fleste flasser av:) syns det har gjort seg bra ut jeg;) ramma pussa jeg ner å lakka i jan å enna ikke flassa så sitt nok;)
Bjørn Kjetil Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 nydelig:P meeen,(alltid et men) liker ikke at resten av ramma er svart! og det løsner fort desverre og:) eller kan jo hende du har fått det til og sitte. men de fleste flasser av:) syns det har gjort seg bra ut jeg;) ramma pussa jeg ner å lakka i jan å enna ikke flassa så sitt nok;) Kremt!
Bjørn Kjetil Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 [ Bilde ]Pussa og lakka nyreneO:-) i love it.. do you? Riv av oblatene
Therese89 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 [ Bilde ]Pussa og lakka nyreneO:-) i love it.. do you? Riv av oblatene ja ja.. ska gå ut å gjøra det nå jeg hehe
Therese89 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 jøss:P syntes alle begynner og flasse jeg:P glemt brillan dine ell?
Kristiansan'årn Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Uff uff... ikke fint med grillramma sort, nyrene ja, men ikke ramma, hvis det er e30 look du satser på funker det ikke Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Therese89 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Skrevet August 7, 2012 Uff uff... ikke fint med grillramma sort, nyrene ja, men ikke ramma, hvis det er e30 look du satser på funker det ikke Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 ok ok... du veit ræva er delt i to ell? akk som samma som smaken
Therese89 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Skrevet August 7, 2012 da er Nave kommet til ratte:D da blir det å bytte ratte i kveld :D bilde kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå