Therese89 Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 stakars loppa mi står ute å frys. har noen dekk i garasjen som tar plassen hennes. få hivd dekka en dag lært meg det at det lønner seg ikke altid å være snill og behjelpelig.. noen som trenger 17t dekk? brukte men grei gummi igjen.
Kristiansan'årn Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 stakars loppa mi står ute å frys.[ Bilde ] har noen dekk i garasjen som tar plassen hennes. få hivd dekka en dag lært meg det at det lønner seg ikke altid å være snill og behjelpelig.. noen som trenger 17t dekk? brukte men grei gummi igjen. Ikke bra å stå ute å fryse :/ Kleint med folk som bare bruker en! Kjenner meg igjen der! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Therese89 Skrevet November 15, 2012 Forfatter Skrevet November 15, 2012 blir å rydde nå i helga så blir kjerringa glad man lærer at man stiller ikke opp for sånne pers igjen da:) å er flere fiske i havet
bergeee Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 har noen lurt deg til og huse en haug med dekk eller hva er greia?
Kristiansan'årn Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Kjærringa? Er ikke du et kvinnemenneske? .. åååååja. ..ååh Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Therese89 Skrevet November 16, 2012 Forfatter Skrevet November 16, 2012 fiksa en del dekk for en som ville ha.. hehe jeg er slik ei jente jau men guuud da... kjerringer kan vell ha kjerring å ;P god helg gødt folk
Kristiansan'årn Skrevet November 17, 2012 Skrevet November 17, 2012 Hehe seff kan de det Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Therese89 Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Skrevet Desember 3, 2012 var heldig her på lørdag.. var med en kompis og gikk igjen lagere hans:p jaggu kom jeg over nav som passa te bilen min så eeeendelig ha detta momo ratte kommet på bilde kommer senere i dag uint for dekk men men..
Therese89 Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Ræv bilde, men jeg er fornøyd litta jente http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... 020q78.jpg Sommer snart ja, jeg gleeeeder meg til åvære mer nerrafor å treffe dere gøtt folke igjen! Blå røyk og masse bra å sepå
Therese89 Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Rart når det er 21 kalde å jeg er ei frysepinne også
Therese89 Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Snart HEEEEELG ett knips fra forje helga mi, sine grunner te pansere ble satt litt bort
gkw89 Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 Snart HEEEEELG ett knips fra forje helga mi, sine grunner te pansere ble satt litt bort [ Bilde ] i like this 21 ja!! her var det faktisk 23 på morran forrige dagen! du får finne deg en varm armkrok
Therese89 Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 Noen som har en dynamo liggendes? begynner å bli lei detta disko lysa børstene er godt slitt for å si det,men klager ikke.. fikk den nå av eks så bilen er kjørbar ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå