Gå til innhold

E39 - Masse deler!


FrankRuben
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan og selge hele greia for 20k. Alt er med, som den står.

Du kan tjene på dette. Så om du har tid eller lyst kan du tjene på å kjøpe å selge i deler evt bruke selv(jeg er ikke så ivrig på det, hadde vært fint å fått alt vekk i en engang. Har ikke tatt titt på motor, men TROR den er gåen. Hjernen, ABS enheten, og andre ting som ligger under panser ser i grunn ut til å være i god stand.

4 vinter dekk på felg(stål, med "råtent" lokk) og 4 M5 replica felger med sommerdekk(litt slitte).

PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du Varmeventil m/sirkulasjonspumpe? har henger på førerside dempertårn. Kunne du tatt et bilde av den og sendt til meg? finst 3 forskjellige typer av den!

http://images.bimmers.no/files/hduvl577kqeznhwzagxi.jpg

Linken du sendte ser defekt ut, får den ikke til å funke.

Sender du et bilde av den og hvor den ligger så skal jeg se om jeg klarer mekke bilde av den.

Annet en det nå så er muligens Seter, midtkonsoll og lister solgt. Også evt Dempere med fjær og potte solgt.

Ting som kan være av interesse for folk enda er M5 speil, bakluke, hattehylle med elektrisk gardin(ikke bryter). Alt untatt overnevnte er til salgs - det som er knust. Saken er over og ting selger kjapt fra nå av. Pm7svar med hva du er interessert i, så skal jeg sende bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...