HagenJR Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Er ikke lenge siden en E28 på aure også mistet fjærbeinet, gikk av boltene der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Er ikke lenge siden en E28 på aure også mistet fjærbeinet, gikk av boltene der også Gamle min sin det kanskje? Sølvgrå 528? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Er ikke lenge siden en E28 på aure også mistet fjærbeinet, gikk av boltene der også Gamle min sin det kanskje? Sølvgrå 528? jepp, va Petter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 ja men faen er det noe svakhet på E28 ta da? ;P tviler kansje litt på det men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 tror nok ikke det er noe spesiell svakhet jeg neii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 trur egentli ikje jeg eller men.. har no fått sveisa nesten hele bilen igjen å har tatt litt bilder men jeg orker ikke å legge dem ut nå ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 den her var jo fin og med gohøyde på bare synd det med at du dro av veien sånn helt uten videre, men digger du retter opp i det så fort har du GSP coilovers eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 nei har ikje coilovers hadde kappafjøre desverre takk for d : ja var veldig synd med att jeg dro den av veien men den er opp å går til helga igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 ser hvertfall bra ut med tanke på høyde og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 ja var ikje så alder værst før d smalt men er ferdi å sveise no så ska legge ut bilder fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 jaja kjøpte meg ¨vinterbil¨ på lørdag, vart en bmw e34 520i (m20b20) fikk henta den til garasjen å alt var bare bra så tenkte jeg skulle prøve på senken jeg hadde å jekka opp bilen å begynte å skru, så fikk løsna dem 3 boltene under fjørbeine åsså svikta jekken så bilen datt ned over fingrene mine :S så vart en tur til doktoren å styr da, men nokk om d litt bilder da fargeklatten ska få legge ut bilder av e28n imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 bbs felgene luftes for salg kom med bud på PM sender også bilder på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå