sh0xx Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Rå digg nå hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Takk Robin Sittet å tenkt på dynavin i det siste, noen her inne på forumet som har noen erfaringer med det? Funker fint, greit å koble opp, priser, utstyr til det og sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Kjøpt på j&t å er egentlig lett å koble, mange DIY på YouTube å her på bimmers er styring værdt det, skal ha det i min neste bil. Men vet ikke hva som best av android eller windows Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Tror det er Android som er best foreløpig, men Windows skal ta over har jeg hørt Vil kjøpe det senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Du som var ute i voiebyen/vågsbygd i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Hvis det var den å bråker som et uvær så ja da er det han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Er det Eisenmann Sport M5 look eksos du har? Har lyst til og få dobbel eksos på min også for og få et finere utseendet på den, men GS har en sånn jallatype til 9 lapper, og Schmiedemann har jo en til 13 eller 14 lapper, og det skjer ikke detta århundret at jeg bruker så mye penger på og få bygd en ekstra eksos på andre sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Grom lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Du som var ute i voiebyen/vågsbygd i kveld? Bor i Vågsbygd så det var det nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Er det Eisenmann Sport M5 look eksos du har? Har lyst til og få dobbel eksos på min også for og få et finere utseendet på den, men GS har en sånn jallatype til 9 lapper, og Schmiedemann har jo en til 13 eller 14 lapper, og det skjer ikke detta århundret at jeg bruker så mye penger på og få bygd en ekstra eksos på andre sia Jeg gav 4500 på ebay jeg, av en som håndsveise i England Han hadde to kit, så jeg kjøpte det ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Hvis det var den å bråker som et uvær så ja da er det han Den bråker jo ikke, den maler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Du som var ute i voiebyen/vågsbygd i kveld? Bor i Vågsbygd så det var det nok du får melde deg inn i mekkeklubben da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Du som var ute i voiebyen/vågsbygd i kveld? Bor i Vågsbygd så det var det nok du får melde deg inn i mekkeklubben da Er det mye folk med i mekkeklubben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Du som var ute i voiebyen/vågsbygd i kveld? Bor i Vågsbygd så det var det nok Fin parkering i øvre ringvei i dag formiddag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Er det Eisenmann Sport M5 look eksos du har? Har lyst til og få dobbel eksos på min også for og få et finere utseendet på den, men GS har en sånn jallatype til 9 lapper, og Schmiedemann har jo en til 13 eller 14 lapper, og det skjer ikke detta århundret at jeg bruker så mye penger på og få bygd en ekstra eksos på andre sia Jeg gav 4500 på ebay jeg, av en som håndsveise i England Han hadde to kit, så jeg kjøpte det ene Husker du hva denna karen het? Hvordan er det med eksos om vintern, kommer det like mye eksos ut av begge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå