Gå til innhold

Dårlig radiosignal.

Anbefalte innlegg

Monterte inn en forsterker i min E39 for noen mnd siden. Alt av orginal komponenter ligger på venstre side bak på venstre side i bagasjerom. Monterte også Blaupunkt forsterkeren bak. Men jeg synes at radiosignalene er blitt mye dårligere etter at forsterkeren er blitt montert. Lurer da på om det finnes noe anntenneforsterker som kan forbedre radiosignalene. Noen her inne som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet på min E39 med THA-475 montert.

Jeg har bare mini anlegget uten noe som helst på venstresiden bak, så mulig jeg har dratt ut en ledning eller noe er løst fremme.

Det skal være antenneforsterker så tydelig at vi har problemer med denne begge to.

Har dessverre ingen løsning å komme med, men kanskje verdt å dobbelsjekke at alle ledningene sitter som de skal bak spilleren?

Er det jeg skal gjøre så fort jeg får litt tid tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje problemet er som fra denne fyren:

http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=584724

"Thanks...I checked power on the antenna amp yesterday; all was OK.

Turns out problem is self-induced; during several iterations of taking the factory radio in and out (was hoping to install after-market--until I learned the mess that is involved with upgrading a DSP-equipped car), I broke the wire INSIDE the antenna plug connector such that it was no longer good.

I'm adept enough at electronic maintenance to put a new plug on the end of the antenna wire--however, WHERE do I get a replacement OEM plug? Ironically, I can find the Motorola (standard) antenna plugs several places; but am not sure what to get as a replacement "OEM" plug (nor can I even find out the normal "name" for those OEM plugs (i.e. Motorola)."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...