Kristian. Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Har i dag(30.07.12) kjøpt meg en Bmw 5-serie(520) E34 dette er da min første bil og har ikke særlig stor erfaring med biler, så ikke drep meg om jeg skiver noe feil ) Motor er av typen 2 liter 24V med 150 hk originalt , det er montert effektanlegg og K&N korn filter ellers er bilen 99% fri for rust , er en liten boble under listen på fører døren fikk i tillegg med 3 sett med felger og dekk Bilen har i tillegg fult M5 interiør : ) Framtidige planer: *Nye felger(GS hyper track?)() *Gul lykt film() *Sy et liten hul som er i fører sete() *Nye vinter dekk() *Fjærbeinsstag polert GS() *lakke hjulbuene med hammereit sort Benga lakk/ rust behandle di() Ting som er blitt endret på til nå: *nye skiver bak *Ny topp i februar *Ny toppdekselpakning og toppakning *Ny overhalt radiator *Nye NGK plugger *Nytt batteri (Varta silver dynamic) *Ny overhalt dynamo *Nye hvite blinklys *Nye tåkelys *Nye felger (BBS pitlane) *Nye dekk i juni (nankang 235/45-r17 *M5 interiør. Grått delskinn *Nytt m-tech 2 ratt *Nytt KN sportsluftfilter *Ny Pioneer cd-spiller med USB og AUX inngang *Ny ADS sub 8" (bilde kommer) *Nye fjærer foran Kommer flere bilder i morgen når jeg får bilen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Kom gjerne med innspill om hva jeg kan gjøre for og få bilen finere / tøffere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 virker som ok planer, blir lettere når får sett litt flere helhets bilder av bilen men så absolutt et bra utgangs punkt STÅ PÅ!! MVH Nicklas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Sånn da har jeg fått lagt ut noen flere bilder : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 aah, du som kjøpte denne kjøpte en fanger og noen org blinklys av denne karen, strøken bil må jeg si. grattis! ga du det han spurte for eller? du kan svare på pm tror shadowline hadde vært kult, pusse ned chrome listene og male de sorte og mulig coilovers! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Tusen takk : ) listene skal jeg pusse og lakke ja men må jeg ta di av eller kan jeg bare maskere rundt eller ? hvilken lakk anbefaler du ? sender deg PM etterpå hvilke coilover burde jeg ha ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Noen ssom har peiling på hvor jeg kan få kjøpt tornstag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 gs selger en til ganske kurant pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Kunne du ha linket meg det? fant ikke på sidene dies Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 du har jo to forskjellige http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 4&type=alt også denne som koster 970 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /34094.jpg må inn på tilbehør også fjærbeinstag velkommen til bimmers forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Tusen takk , og takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Kan jeg spørre hvorfor du skal ha fabrikkny topp? Strøken bil må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Vist du leser en gang til så ser du at det står under hva som er gjort med bilen asså er fabrikkny topp på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Saaaatan, det interiøret ditt var gromt! Gratulerer med bra bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Tusen takk , har tatt en skikkelig vask på den i dag av motor rom og egentlig hele bilen , skal jeg legge ut noen bilder eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå