Kristian. Skrevet August 15, 2012 Forfatter Skrevet August 15, 2012 Fikk i dag bestilt meg tårnstag bare for og få testet det ut og så ser det jo litt tøft ut også da http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /34094.jpg
Kristiansan'årn Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 så bilen din på biltema på lørdag sto rett bak deg på parkeringsplassen i en gammal audi men noen som vet om jeg kan bruke M5 felger fra Bmw e39 ? så artig, hvorfor slo du ikke av en prat? kjøpte fjærklemmer da jeg skulle bytte fjærer og dempere den helga, desverre mangla topplagre og diverse, bilen står på bukk nå . men jo felgene passer, men du må bruke en cetreringsring i hvær av navene for å få felgene til å passe 100% e34 er 72,noe og e39 er 74,ettelleranna,
Kristian. Skrevet August 15, 2012 Forfatter Skrevet August 15, 2012 Takk for tipset med felgene! Skulle akutatt til og kjøre ser du var du oppe på drifte showet eller ?
Kristiansan'årn Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 nope, rett ut til en kamerat å "prøve" å skifte demperene likte tårmstaget, blir det mye stivere mon tro?
Kristian. Skrevet August 15, 2012 Forfatter Skrevet August 15, 2012 det får jeg se om det gjør har hørt at man skal legge ganske godt merke på stivheten på litt eldre biler håper på at det ikke var helt bortkastede penger!
Marionette Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Pen bil i riktig farve, så ut som et meget godt utgangspunkt
Kristian. Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 Lurer på en ting!, hvordan vet jeg om min bil har Vanos eller er uten vanos ? er en 1992 mod bmw 520I 24v
Kristiansan'årn Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Se om den har en ekstra "klump" på venstre side av motoren der det er lakka. er den helt rett, er det ikke vanos. er bilen produsert i sent 92 er det ganske trolig at den har vanos. Edit: så på motorbildet, der er IKKE vanos på denne sent from my microwave using tapatalk
Kristian. Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 er det bra eller dårlig om det ikke er vanos ?
Kristiansan'årn Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Vanos er noe valuable valve greier, vet ikke helt hva det er forkortelse for men den justerer ventilene for å få lavt forbrukt, og tidligere effekt. På en ann måte: er bedre med vanos, men om den ikke funker er den vel like god som en nonvanos. Nonvanos blir mer brukt til turbomotorer, men det går ann å "skru av" vanosen på en motor. Er ikke ekspert på feltet men tror det er nogen lunde slik. sent from my microwave using tapatalk
Kristian. Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 okei takk fikk i tillegg ny frontfanger i dag
Kristiansan'årn Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Ingen årsak! må skrape sammen noen e34'r og ha et lite "treff" i Kristiansand snart, hadde vert tøft! Kom med bilder ASAP av fangeren da! sent from my microwave using tapatalk
Kristian. Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 er kun en original fanger men kan legge ut bilde av den, måtte ha ny da den andre sprakk litt så til våren blir fanger, det under grillen og panser sendt til lakk blir muligens nyt grenrør også
Kristiansan'årn Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Å? Sprakk? sent from my microwave using tapatalk
Kristian. Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 ja var sprekkt når jeg fikk bilen og var limt, knakk limet og gadd ikke og ha noe sprekker i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå