gsunsbay Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Noen som har en fungerende vindusheis til salgs? Eller vet hvor jeg kan kjøpe ny? Er til en 318is 92. Trenger ikke selve motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Hei. Du må skrive til hvilken side. Jeg har vindusheis med motor og skinner fra en 1993 mod 320 coupé passasjerside til salgs for 500 kr + frakt. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsunsbay Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Halloen! Åkei, det var nok feil side Du vet ikke hvor jeg får kjøpt ny? Fant en ny på koed til 350kr, men den var visst bare til compact, touring og limousine.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Høyresiden min er solgt. Tror ikke at compact har samme heis som limo, touring. Døren er mye større. Du får høre med karene som selger mye deler. Eventuelt kjøpe hel rusten/skadet dør og ta delene fra den. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsunsbay Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Jaja det stod iallefall at den passet til di modellene.. Ja jeg får sjekke litt rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå