Gå til innhold

Luftbelger til E39 Touring med kompressor selges.


Eirik Viste
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er et sett som er veldig bra å ha i reserve for dere som kjører E39 Touring med luftbelger bak. Min kones sønn opplevde at en dag var bilen sunket helt ned bak. Det viste seg at kompressoren var blitt defekt over natten. Da kan du ikke kjøre med bilen som andre som har nivåreg.på demperne og fjærer.

Belgene kan og plutselig begynne å lekke. Jeg hadde alltid hatt en belg liggende i reserve inni bilen hvis jeg kjørte en Touuring. Nylig var det en kar her på forumet som var ganske desperat etter å få tak i en belg rett før han skulle på ferie.

Dette er dyre deler når en må kjøpe dem nye. En belg koster 2.352 kr stk hos GS. Luftforsyningsenheten koster 10.098 kr. I tillegg må delene sikkert bestilles, og da er en som regel uten bil et par dager. Og noen tusen kroner fattigere.

Belgene kommer ikke fra 2002 modellen jeg selger deler fra. De ble kjøpt brukt sammen med kompressoren da denne måtte byttes ut på den andre bilen.

Så vil du ha mindre bekymring som eier av E39 Touring, kan du sikre deg denne pakken for 2.000 kr + frakt.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...