olly Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 var vell egentlig en reaksjon på det nye forumet, men ting forandrer seg ser jeg, så jeg venter litt med og slette bruker og tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Kult bygg! Kjenner Thomas så morro å følge med her! Jeg har fått bygd ny 188 diff,men er forberedt på at denne går til helvete med R dekk og godt med effekt. Sånn ser min 188 ut.Samt Svikstål aksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 SI ifra hvis du ikke ønsker bilder i tråden din så fjerner jeg dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 takker for det ikke noe problem det, har ny tråd på det "andre" forumet, hold deg under 800hk så holder diffen en stund i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Link til den tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Link til den tråden? http://bimmeren.no/viewtopic.php?f=7&t=90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Lenge siden jeg har skrevet noe her, men her er noen bilder. klar for vinterlagring, og mulig salg om noen dukker opp. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 for et rått bygg! følger med her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet April 14, 2015 Forfatter Share Skrevet April 14, 2015 ligger nå for salg http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=57193269 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 er lenge siden noe oppdatering her, men var i benken til jonus, her i sommer med vidar som mappet om til ignite E98, med ekstremt bra tall som resultat, ble 1040whp og 1139wnm, regent om til motor blir det 1196hk og 1300nm, dette er på samme ladetrykksom tidligere. link til film Bilen er fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 I HELVETE å dette må gå!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 I HELVETE å dette må gå!!!!!!!!! byner og fungere bra nå ja men til salgs grunnet nye planer, som må settes ut i live snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Er det Avus Blå du har lakkert den i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Er det Avus Blå du har lakkert den i? hemmelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Hehe:D Ser hvertfall ut som Avus:) Men kan vel være noe spesialspesial ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå