Gå til innhold

olly`s 1040whp 1139wnm m3 s50b30 turbo til salgs

olly
 Share

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
Denne er helt pervers! var vel denne som var tilsalgs for en tid tilbake om jeg ikke husker feil? :)
, takker for den :) nei denne kjøpte jeg fra edge her på bimmers for drøyt 4 år siden, siden det er bilen og motor blitt totalt ombygd av meg over disse årene, så det er fint lite av den opprinnelige bilen som jeg kjøpte den
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt syykt bygg ja! Hvorfor så jeg ikke denne utpå banen på ACR i helga? :D

takker :) , kan ikke være på banen hele dagen. ble vell en 10-15 runder på lørdag fra kl 10-14, bynte og regne da, så da la jeg inn årene for dagen og krøp inn i bussen. kjørte 2 pass på søndagen, tror diffen tok kveld da. sto borte ved enden av gokart banen hele helgen. kjørte hele helgen på 1,2 bar som vill si 790hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :) jo er så klart ikke no gøy om det går til h, men det er noe som følger med når en driver med dette :? så går det til h er det bare å bygge opp igjen.

mulig det kommer en film snutt, ikke noe værsting kjøring, bare test for og plukke og eliminere barnesykdommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant det da :P Ja vil høre svevet i denne, og litt pådrag. Innen/utenifra samma f egentlig :P

Så S50B30 er motoren å gå for altså. IOM at du får så mye i din. Tenkte ikke å ha så mye i mitt prosjekt men kanskje 500-600 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...