John90 Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Syyyk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Syyyk bil +1! Helt villt å se SÅ gjennomførte bygg. Må få sett denne live engang. Er drømmen å ha noe slik stående.. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Syyyk bil +1! Helt villt å se SÅ gjennomførte bygg. Må få sett denne live engang. Er drømmen å ha noe slik stående.. Stå på! takker morro og få tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Vanvittig bra! Respekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Vanvittig bra!Respekt! takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 knall helg oppe på acr Ble ekstreme klasse på bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Denne er helt pervers! var vel denne som var tilsalgs for en tid tilbake om jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Denne er helt pervers! var vel denne som var tilsalgs for en tid tilbake om jeg ikke husker feil? , takker for den nei denne kjøpte jeg fra edge her på bimmers for drøyt 4 år siden, siden det er bilen og motor blitt totalt ombygd av meg over disse årene, så det er fint lite av den opprinnelige bilen som jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Helt syykt bygg ja! Hvorfor så jeg ikke denne utpå banen på ACR i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Helt syykt bygg ja! Hvorfor så jeg ikke denne utpå banen på ACR i helga? takker , kan ikke være på banen hele dagen. ble vell en 10-15 runder på lørdag fra kl 10-14, bynte og regne da, så da la jeg inn årene for dagen og krøp inn i bussen. kjørte 2 pass på søndagen, tror diffen tok kveld da. sto borte ved enden av gokart banen hele helgen. kjørte hele helgen på 1,2 bar som vill si 790hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Helt rått! takker for hyggelige tilbakmeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 SHIT! Helvete for en bil. Litt misunnelig på deg. Men ikke så misunnelig om noe går galt!!! Få lagt ut noe film av beistet når du har mulighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 takker jo er så klart ikke no gøy om det går til h, men det er noe som følger med når en driver med dette så går det til h er det bare å bygge opp igjen. mulig det kommer en film snutt, ikke noe værsting kjøring, bare test for og plukke og eliminere barnesykdommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Ja sant det da Ja vil høre svevet i denne, og litt pådrag. Innen/utenifra samma f egentlig Så S50B30 er motoren å gå for altså. IOM at du får så mye i din. Tenkte ikke å ha så mye i mitt prosjekt men kanskje 500-600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå