-Erik- Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Ser hissige ut dette! Bremse papirer? Hadde vært moro å se kurven:) Skal du kjøre på mere trykk etter service? Er selvsagt "nok" med nesten 800, men litt kjedelig å "ha" over 1100 men i praksis "bare" ha 800 (mye """""""" her nå ) Ville lagt litt jobb i å få plass i en e36 fanger! Skjønner hvorfor du bruker den du gjør, men en ordentlig front hadde fullført bilen helt. (Etter min mening) Skal bli moro å følge med videre! Setter tanker i hodet på folk å lese/se slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Kjenner thomas som driver edge performance å lå bak han engang i drammen men dessverre ikke fått sitti på Men så ut som til å gå fælt!! Har skjedd endel siden den tid ser jeg xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Ser hissige ut dette! Bremse papirer? Hadde vært moro å se kurven:) Skal du kjøre på mere trykk etter service? Er selvsagt "nok" med nesten 800, men litt kjedelig å "ha" over 1100 men i praksis "bare" ha 800 (mye """""""" her nå )Ville lagt litt jobb i å få plass i en e36 fanger! Skjønner hvorfor du bruker den du gjør, men en ordentlig front hadde fullført bilen helt. (Etter min mening) Skal bli moro å følge med videre! Setter tanker i hodet på folk å lese/se slik! er jo over 1000 nå og så, nei det handler vell egentlig om å flytte litt grenser og gleden av at en ide i hodet blir satt ut i live og så greie og fullføre den ideen og faktisk få det til og fungere som tengt, det er ekte glede det veldig ening i det med fangeren, men ligger en org fanger på hemsen i bua så det blir en liten innsats for og få den på plass i vinter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Kjenner thomas som driver edge performance å lå bak han engang i drammen men dessverre ikke fått sitti på Men så ut som til å gå fælt!! Har skjedd endel siden den tid ser jeg xD ja jeg hadde et bra objekt og starte med, men ikke mange skruene som som er igjen fra bygget til thomas, verken på bil eller motor, motor stort sett bare veiv og blokk som er igjen fra motorbygget hans. bremset foresten 772, og 980 nm på 1,2 i trykk med det oppsette thomas hadde, heeeeelt feil turbo som sto der da. har foresten meget god kontakt med thomas på edge performance enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 772 og 980nm ved 1.2 med gamle oppsettet hørtes jo umiddelbart ikke så galt ut. Hva var det som gjorde turboen helt feil? (var lite info derfor jeg spør, ikke kritikk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Er det ikke bedre å bremse bilen på et satt ladetrykk og kjøre på det ladetrykket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Er det ikke bedre å bremse bilen på et satt ladetrykk og kjøre på det ladetrykket? nei, når en bruker autronic så har du muligheten til og ha 4 mapp liggende, på bryter med ladetrykk, slik at jeg enkelt kan velge hvor mye effekt jeg vill kjøre med. Det vill da si at bilen blir bremset maks på hvert gitte trykk, dette er noe som hører med til en bremsning, jeg selv eller benk opratøren velger hvilket trykk jeg vill ha på di forskjellige kanalene, dette er en stor fordel da 1039 hk og 1107 nm ikke er spesielt egnet på trange baner som fx frøya banen eller om en skal kjøre timeatack. for min del velger jeg mellom, 0,7 bar = 667 hk 1,5 bar = 865 1,9 bar = 938 2,1 bar = 1039 kan også legge inn variert trykk mot turtall, gir eller hjulspinn/ antispinn osv. grunnen til at jeg kjører på 1,2 (noe som skal være 1,5) er at jeg har et trykk fall et sted mellom varm og kald side, ikke coolern, mest sansynlig et rør eller sving på rør som kuker det till, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 772 og 980nm ved 1.2 med gamle oppsettet hørtes jo umiddelbart ikke så galt ut. Hva var det som gjorde turboen helt feil? (var lite info derfor jeg spør, ikke kritikk ) ingen fare, helt feil turbin oppbygning på turbonetics GTK 850, 72 mm compressor og 68 mm turbin hjul, med dette oppsettet blir det MYE motrykk på eksos siden noe som kuket det til sist, og med et grenrør som ikke var helt opptimalt for den effekten vi var ute etter, hadde faktisk over 2kg i motrykk på 1,2 bar, noe som efektivt setter en stopper for mere hk, med ekstreme eksostemp som resultat osv, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Se, det hørtes mer feil ut ja Hvordan var responsen før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Se, det hørtes mer feil ut ja Hvordan var responsen før? ikke noe og si på den gikk fælt det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Da ble motorbremsingen utsatt til 2014, da det blir og satse på skikkelig understell i stede, bestilt komplett Sellholm fjerbein og understell med alt som er i katalogen der preppa diff fra vidar (vsmotor) sellholm tannstang bilder kommer så fort deler kommer blir morro til sesongen starter igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Denne tråden har gått meg hus forbi. Hadde det ikke vært for signaturen din, hadde jeg heller ikke sett den. Jiiizez for et bygg og for noen tall da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Denne tråden har gått meg hus forbi. Hadde det ikke vært for signaturen din, hadde jeg heller ikke sett den.Jiiizez for et bygg og for noen tall da!!!! takker, fikke ikke legge den under prosjekt forumet av en eller annen grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Pene tall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 Pene tall! er my på gang nå for 2013 sesongen det gledes til det begyner og komme pakker fra sellholm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå