Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem med BMW`en min, det er en E60 525d 2004.

Spilleren/radioen "fryser" seg. I-drive (skjermen) fryser seg samtidig og er treg/umulig og bruke. Dette skjer hele tiden, kan variere litt, hører på musikk i 15 sekund så skjer det. Plutselig virker det i 1 min før det skjer igjen. Hører og at det skurrer i høyttalerene av og til når tenningen er av. Det skjer også at skjermen blir svart og starter seg på nytt mens jeg kjører.

Hva kan problemet være? :evil::evil:

Er det et kjendt problem? Software feil, dårlig kobling en plass?

Har prøvd og koble av/på batteriet men ingen hell..

Help me out!! :cry::cry:

Skrevet

Har ikke hørt om det der er en vanlig feil, men ville nok tatt en diagnose og kanskje da også oppdatert softwaren ;)

Skrevet
  Reef89 skrev:
Har ikke hørt om det der er en vanlig feil, men ville nok tatt en diagnose og kanskje da også oppdatert softwaren ;)

Var på GS for 2 måneder siden og oppdaterte software (legge inn AUX funksjon) :|

Skrevet

Dette er en vanlig feil. Må skifte hele ccc / navi-enheten.

Ganske sikker på at den gamle er innbytte del, så det sparer deg for noen tusen.

Skrevet
  OLEZZ skrev:
Dette er en vanlig feil. Må skifte hele ccc / navi-enheten.

Ganske sikker på at den gamle er innbytte del, så det sparer deg for noen tusen.

De er eg ganske usikker på desverre ;) syns eg hørte snakk om no rest greier på den gamle navien. Dvs sei at dei ikkje lager den lenger. Muligens bare rykter da.

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...