Ulfoy Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 520 ikke godkjent ombyggd til 525. Bilen passer muligens best som delebil, siden jeg ble stoppet i teknisk og mistet skiltene. Kan være mulig å få den godkjent slik den er, selv vet jeg meget lite om slikt. Har også 520 motoren stående å kan følge med. Bilen har nettopp passert 300.000 mens 2.5l motoren har passert 200.000. Går fint, brukt daglig frem til jeg ble avskiltet i Juni. Litt overflate rust nederst på dørene. Strøkent skinninteriør Nye lykter fram og bak; sotet glass bak. Nye piggdekk kjøpt i februar. Fortsatt de som står på. sommerdekkene er utslitt, stygge 17" sommerfelger Ta kontakt på tlf 98895631. Bud over 10.000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Mistet du skiltene pga 2.5 l motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulfoy Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Jepp :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 hvordan så de at det var 2.5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulfoy Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 De gjorde ikke det, de hadde mistanke sa de, å jeg fikk beskjed om at jeg måtte møte på BT for en full kontroll innen 14 dager, der de ville sjekke motornummer osv. den møtte ikke jeg på fordi jeg ikke orket å bytte tilbake til 2.0l igjen, og 1 måned senere fikk jeg brev om avskiltingsbegjær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Hvor i landet står denne? Har du biler og legge ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulfoy Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Bilen står i Aure på nordmøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Maks uflaks da! Mulighet for å se bilder av doningen som selges? Vet du om det er mulighet for å eu-godkjenne den på nytt med 2.5l motoren? Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Skal ikke selge skinninteriøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 nye bilder,skriver du.. men ser ikke ETT eneste bilde jeg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Sprova Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 regner med at bilen er solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå