Kvasi Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Er altså en -89 IX touring, og speclista er såpass lite imponerende Vehicle information Type code AG95 Type 325IX (EUR) Dev. series E30 (5) Line 3 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine M20 Cubical capacity 2.50 Power 141 Transmision ALLR Gearbox MECH Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181) Upholstery SILBER STOFF (0270) Prod. date 1989-08-31 Order options No. Description 288 LT/ALY WHEELS 314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 540 CRUISE CONTROL 551 ON-BOARD COMPUTER II W REMOTE CONTROL 675 BMW SOUND SYSTEM 681 DACHANTENNE 687 RADIO PREPARATION 690 CASSETTE HOLDER 804 SWITZERLAND VERSION I tillegg er det turbo, 650cc dyser, stor intercooler og datasprut og ca en bar ladetrykk. Sprutet er MS 2 med firmware som er klone mellom ms2 og ms3 pluss etpar ekstra tillegg (GSlender for de som evt følger med på MSforum) Funker glimrende. Toppen ble overhalt ifm med turbomontasje og sprengt toppakning på første forsøk, MLS nå med original komp. Lowtech 40/40 fjærer og Bilstein dempere. Rondell 17x7,5 med 205,40 Ny frontrute, batteri, EBC skiver og greenstuff klosser foran / originalt bak i fjor høst. Trenger litt kjærlighet og etpar lapper for å bli 100%, og sånn ser den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 hvor mye lar du den gå for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 100k, eller under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 hvordan blir det med driverket? hvor mye gamp finnes det i dyret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Drivverket funker som det skal det, er ikke så interresert i å prøve å spinne på asfalt så har ikkeno å frykte. Vet ikke hvor mange hk det er. Den går relativt greit så ser ikke behovet for benking for å klemme ut de siste hestene, så da har jeg heller ingen målinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Mangler 65k til noe jeg har lyst på- kan selges for med de manglene jeg vet om og da ikke gidder å utbedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonicx66 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 hvor i landet? Noen mil nord for polarsirkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornet Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Pris? 100k, eller under Mangler 65k til noe jeg har lyst på-kan selges for med de manglene jeg vet om og da ikke gidder å utbedre.. les annonsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornet Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 tlf nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Ganske så nytt bilde Kom forresten på at det er Defapakke med motor/kupevarmer programerbart i bilen. Og altså oppvarma spylerdyser, speil og dørlåser. En fest på vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Fant en knekt fremfjær nettop så nå står det 4 stk nye senkefjærer på bilen, og den har aldri før vært så "tight" og god å kjøre så lenge jeg har hatt den. Men, den har sluppet litt på clutchen på fullt ladetrykk i 4. gear etpar ganger og jeg har ny bil på hånden så den går for 55k denne uka. Har også kjøpt ny en bit av ene bakskjermen som skulle vært fiksa pga rust, der skvettlappen ligger an mot karossen. Ikke store jobben, men har nå ikke fått bytta den ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrIversen Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Tlfnr ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Tlfnr ditt? Du har pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå