Tzunami Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Hahaha Hørtes ille ut! Skal jeg love deg ikke å anbefale å stoppe i venstrefila på høyt trafikert vei men gikk fint heldigvis! Høres ut som du slapp billigere unna, så du får nok kontroll på det der du får se på det som mulighet til å oppgradere carbonpanser (men lakkert overside..) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Kom forresten på at det er gamlebilen til en kompis av meg! Ligger noen bilder i tråden her viewtopic.php?f=6&t=226681 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 pen e36, nydelig i hvit noen fine kantfelger og gult i linsene på hovedlykta, så er du ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 folk er uheldig hær høre æ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Hahaha Hørtes ille ut! Skal jeg love deg ikke å anbefale å stoppe i venstrefila på høyt trafikert vei men gikk fint heldigvis! Høres ut som du slapp billigere unna, så du får nok kontroll på det der du får se på det som mulighet til å oppgradere carbonpanser (men lakkert overside..) ? Kom forresten på at det er gamlebilen til en kompis av meg! Ligger noen bilder i tråden her viewtopic.php?f=6&t=226681 Heheh! Mitt fløy opp i 70-sona og heldigvis en stikkvei 200 meter bortenfor! Dritkult! Gøy å se bilen fra dens tidligere liv! Har du bilde av den da det var vinge på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 pen e36, nydelig i hvit noen fine kantfelger og gult i linsene på hovedlykta, så er du ser Har noen lamper med gule linser liggende. Usikker på om dem blir brukt da jeg synes det kanskje ble litt mye! Vi får se til våren hva jeg går for! Forslag til felger? Svarte 17" vinterfelger står på nå å jeg synes ærlig talt den ble grisefet med svarte felger selv om jeg generelt synes det er kjedelig! Liker kantfelger, så om du har forslag til kantfelger er jeg takknemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 folk er uheldig hær høre æ! Yes sir! Fly forbanna! Går et par 1000 i rep. som jeg gjerne kunne donert til f.eks felg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 pen e36, nydelig i hvit noen fine kantfelger og gult i linsene på hovedlykta, så er du ser Har noen lamper med gule linser liggende. Usikker på om dem blir brukt da jeg synes det kanskje ble litt mye! Vi får se til våren hva jeg går for! Forslag til felger? Svarte 17" vinterfelger står på nå å jeg synes ærlig talt den ble grisefet med svarte felger selv om jeg generelt synes det er kjedelig! Liker kantfelger, så om du har forslag til kantfelger er jeg takknemlig! BBS RS(org, ikke replka), OZ Hartge, OZ Futura, OZ Mito, BBS Kerscher, BBS LM. Alle disse er jo sikre vinnere egentlig. Når jeg sier LM tenker jeg org, men de koster da. Fant et firma i statene som kunne lage LM på bestilling, velge bredde, innpress osv selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 pen e36, nydelig i hvit noen fine kantfelger og gult i linsene på hovedlykta, så er du ser Har noen lamper med gule linser liggende. Usikker på om dem blir brukt da jeg synes det kanskje ble litt mye! Vi får se til våren hva jeg går for! Forslag til felger? Svarte 17" vinterfelger står på nå å jeg synes ærlig talt den ble grisefet med svarte felger selv om jeg generelt synes det er kjedelig! Liker kantfelger, så om du har forslag til kantfelger er jeg takknemlig! BBS RS(org, ikke replka), OZ Hartge, OZ Futura, OZ Mito, BBS Kerscher, BBS LM. Alle disse er jo sikre vinnere egentlig. Når jeg sier LM tenker jeg org, men de koster da. Fant et firma i statene som kunne lage LM på bestilling, velge bredde, innpress osv selv Takker! I og med at bilen er hvit hadde det vært best med litt farger tenker jeg. Bør sikkert få lakkert senteret på felgen i en kontrastfarge for å få litt liv i det Får se om det blir Mercedesen eller BMW'n som får felger først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Jacobsen Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Synd med panser og frontrute. Har opplevd det samme selv. Dog var jeg litt heldigere da frontruten min var like hel etterpå. Tar jeg helt feil, eller er det ene bilde fra side 1 tatt nede på kaien på Meikjarvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Synd med panser og frontrute. Har opplevd det samme selv. Dog var jeg litt heldigere da frontruten min var like hel etterpå.Tar jeg helt feil, eller er det ene bilde fra side 1 tatt nede på kaien på Meikjarvik? Det er ikke moro nei! En kompis gjorde det samme med sin 740Turbo, men han tok heller ikke ruta! Var i sånn 40-50km/t det da. Det bilde sammen med hvite Passaten er på Mekjarvik ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Jacobsen Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Var ganske ofte på kvadrat og Mekjarvik med gamle Accorden for noen år siden, men etter Kvadrat ble stengt på søndager ble det en liten stopp på turene ned. Var der nede en tur med 5'n i fjor, og satser på iallefall et par turer neste sesong. Kanskje vi snakkes der da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Åja Nei jeg er der sånn av og til. Ca. 50% av folka der ute er jo rånere som møter opp i far sin bil eller sine egne vrak - som er modifisert med terninger og frieksos! Men er jo endel(mange) bra biler også då! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Jacobsen Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Var det intrykket jeg fikk sist jeg var der også. Men så er det som du nevner, alltid kjekt å hilse på dem som faktisk har en spesiell/clean bil. Virker som "de nye" rånerene ikke kan noe om biler, og har heller egentlig ikke noe interesse for det. De synes bare det er kult å råne, uansett hva de kjører, for å få oppmerksomhet. Slik har det iallefall blitt i Haugesund. Følte det var mye mer gjennomførte biler på den tiden vi var på Kvadrat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Var det intrykket jeg fikk sist jeg var der også.Men så er det som du nevner, alltid kjekt å hilse på dem som faktisk har en spesiell/clean bil. Virker som "de nye" rånerene ikke kan noe om biler, og har heller egentlig ikke noe interesse for det. De synes bare det er kult å råne, uansett hva de kjører, for å få oppmerksomhet. Slik har det iallefall blitt i Haugesund. Følte det var mye mer gjennomførte biler på den tiden vi var på Kvadrat. Heheh ja Hører mye rart når du står på stripa der! Men som sagt, ja det er mye gromt også! Opel Omega Steinmetz - "strøken" vogn med 3.0(?) kompressor, R33 Skyline/200sx med endel krutt. For et par uker siden så jeg faktisk en Opel Lotus Omega også der ute! Ellers er det et par Amcars, mange fine BMW'er og diverse. Dessverre masse BMW'er som blir mishandla også der ute da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå