///Jacobsen Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Så den Omega'n med presse "in action" der nede i fjor. Ganske frisk sak det der:p Skulle ikke han selge den, eller er den solgt til en annen i Stavanger området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 Så den Omega'n med presse "in action" der nede i fjor.Ganske frisk sak det der:p Skulle ikke han selge den, eller er den solgt til en annen i Stavanger området? Har ikke peiling, kjenner ikke typen som har/hadde den. Siste jeg fikk med meg var at girkassa raste etter div. burnouter.. (SE link) Pen bil, men lever sikkert et hardt liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Åja Nei jeg er der sånn av og til. Ca. 50% av folka der ute er jo rånere som møter opp i far sin bil eller sine egne vrak - som er modifisert med terninger og frieksos!Men er jo endel(mange) bra biler også då! 50% ?? har vert der en gang. Det var så pinlig at vi bare dro igjen, myyye jalla der. Synd at det er så dårlig miljø her i distriktet Ser forøvrig ut som en veldig flott E36. Var fin i hvit og! Noen ny felger så hadde det vært helt topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Åja Nei jeg er der sånn av og til. Ca. 50% av folka der ute er jo rånere som møter opp i far sin bil eller sine egne vrak - som er modifisert med terninger og frieksos!Men er jo endel(mange) bra biler også då! 50% ?? har vert der en gang. Det var så pinlig at vi bare dro igjen, myyye jalla der. Synd at det er så dårlig miljø her i distriktet Ser forøvrig ut som en veldig flott E36. Var fin i hvit og! Noen ny felger så hadde det vært helt topp Hehe sorry da:P 90% Nye felger hadde gjort seg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Da var delebil handlet inn! En trist E36 sedan. Passer panser og frontrute over på en coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even.S Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Hmm, Merkelig jeg ikke har sett denne på ålgård før... Veldig pen E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2012 Freste mye rundt med denne nå i sommer på ålgård. Nå på vinteren går det i 124 Mercedes Den bilen på bildet ditt så hvertfall kjent ut! Vinrød coupe som pleide å stå i nabogata før, samme bil? Bor i fodnaberget jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even.S Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 åjaa, aldri sett den før... var i hvertfall jævlig tøff! Samme bilen dette her ja Bor i småberget jeg. synd jeg solgte bilen nå for en god mnd siden... gikk ned til sørlandet til en ungdom, blir vell mishandla hardt kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 åjaa, aldri sett den før... var i hvertfall jævlig tøff!Samme bilen dette her ja Bor i småberget jeg. synd jeg solgte bilen nå for en god mnd siden... gikk ned til sørlandet til en ungdom, blir vell mishandla hardt kan jeg tenke meg Blir sikkert å se til sommeren igjen, med mindre de blir nytt prosjekt av den. Takker for det! Var veldig pen og clean den coupen din og husker jeg Hva kjører du nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even.S Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 joda, var ganske så clean den, sett bort i fra en del steinsprut og 2 rustbobler på en hjulbue bak nå kjører jeg en 09' Peugeot Partner. Ærlig må jeg si at BMW'en var bedre og kjøre og bedre comfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 joda, var ganske så clean den, sett bort i fra en del steinsprut og 2 rustbobler på en hjulbue bak nå kjører jeg en 09' Peugeot Partner. Ærlig må jeg si at BMW'en var bedre og kjøre og bedre comfort. Hehe Skal vel mye til å få en Partner til å henge med like godt som en Beemer i svingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Noen som har panser og frontrute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Liten update: Demontert dørtrekk og sett på ledningsnettet ang. el.vinduet. Sprekkene i frontruta: Måtte prøve den en tur. Ikke blitt starta siden oktober, men starta på første "turn" Trenger fremdeles panser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Da har jeg fått handla meg deler til nytt drivverk. 325 klokke med brems, 328 drivaksler og 325 mellomaksling. Handla det av Eirik Viste her på forumet. Han gav meg masse gode råd og var en veldig trivelig kar - Anbefales! Gir kardangen en liten dash med maling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Ser bra ud david når er sperra på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå