Gå til innhold

divad's BMW 325i Coupe Stroker B28 veiv handlet :)

divad
 Share

Anbefalte innlegg

Kan ikke bli annet enn bra :P Noen tips til å få løsnet "svinghjulsbolten"/"reimhjulbolten" på en grei måte? Ikke faen om trekkeren vil, og i og me at svinghjul er demontert når den står på bukk, er det ikke så lett å få låst av der heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fine greier dette ska jeg følge med på! vet du hva du må gjøre? er det bare plugg and play? blir jo en gøyal holdbar motor! på ca 220 hk? :) Men hva er det man bytter egentli for å få en m50b28? er det all innmat fra m52? som veiv råder å stempel? eller er det andre råder som må brukes? hold det gående med bilder å info :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine greier dette ska jeg følge med på! vet du hva du må gjøre? er det bare plugg and play? blir jo en gøyal holdbar motor! på ca 220 hk? :) Men hva er det man bytter egentli for å få en m50b28? er det all innmat fra m52? som veiv råder å stempel? eller er det andre råder som må brukes? hold det gående med bilder å info :D

Moro at hvertfall en følger med :) endree slaglengden slik at det blir en M50B28. Kan bygges med forskjellige deler. I mitt tilfelle blir det M50B28 veiv, 130mm råder og M50B25TU stempler. Så blir det endel godsaker på motoren utenom, så sammen med nye bakakslingen tror jeg dette blir det festlig bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva oppnår du med 130 mm råder? hva har b28 ? :) om du vet dettee

Jeg unngår hvertfall motorras :P hvis rådene er lenger butter stempla i ventilene :) vet ikke hvilke råder en 52B28 har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
solgt godbilen? Men du kompis! Har en 328 diff nu ligganes med akslinga å mellaaksing! kan æ bruke 320 akslingan på 328 diffen? eller passe 328 akslingan i 320 navet ? :-)

Solgt jaa :( Tror ikke du får montert 320 aksler på en 328 diff. Mener flensene har forskjellige dimensjoner? Ikke stol 100% på det jeg sier, men mener du må utgående flenser fra diff i fra en 320 og montere dette i 328 diffen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...