635csi Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Noen av dere som skal til kr.sund på ccn da? Dato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Men å få min gammle til åta fyr klarte du ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Noen av dere som skal til kr.sund på ccn da? Dato? Sett av datoen! 8.September har vi fått låne kunstisbanen i Kristiansund.Dalaveien 18 Det blir kjeglekjøring og pokal premiering: -Kjeglekjøring 1-3serie -Kjeglekjøring 5-6-7-8-serie Utstilling: -Fineste orginale over 1990 -Fineste orginale under 1990 -Fineste modifiserte over 1990 -Fineste modifiserte under 1990 -Peoples Choice Kiosksalg, kaffi, pølser m/brød etc… Samt salg av BMW Car Club effekter. Det arbeides med å få div stands på treffet. (forbehold endringer) Forslag til overnatting: http://www.atlanten.no/ Nærmere program kommer etterhvert! Se mer info på : http://moreogromsdal.bmwccn.no/ Del og inviter gjerne! Mvh Styret i Møre og Romsdal Men å få min gammle til åta fyr klarte du ikke Du skulle ha lånt den bort til meg da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Måtte skifte hjul på bilen siden jeg skulle til Åre en tur i forrige uke, "RSene" hadde blanke dekk! Så prøvde på et av Goldtrack settene mine.. Kommer ikke til å bruke disse på denne bilen nei Reset stoppet også å slo av en prat på tur til Lånke, ble vel en litt lengere stopp en forventet Her er Larsinnj, jeg å Reset Her er Helland på tur til Lånke på treff Noen av bilene som kjørte sammen til treffet Vindusviskerarmene er skiftet å lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Siden jeg dreiv å kjørte uten parklys tidligere å ene blinklyse ikke virket så måtte jeg se litt på det! å her er resultatet artig med noe nytt å som ikke alle andre har rundt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Tøft med US blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Redigert fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 tøfft, men må få justert grøftlysa ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Blanke dekk på RS'ene allerede? De var jo nye for noen måneder siden Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 tøfft, men må få justert grøftlysa ! Skal se hva jeg får til imorgen! må sikkert "låne" noen fester fra 750'n siden de var knekt på denne Blanke dekk på RS'ene allerede? De var jo nye for noen måneder siden Haha! Noen måneder må jo være bra!? slet ganske fort forran også med den camberen som var, så blir nåkk nye dekk med litt mere gummi til sommersesongen Litt mindre penger til bil nå som jeg har kjøpt meg hus, så får bare bruke Goldtrack felgene i høst, så får jeg ha på "RSene" når jeg parkerer den for vinteren så den ser litt bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 .......nå som jeg har kjøpt meg hus....... Og innflyttingsfesten er når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 .......nå som jeg har kjøpt meg hus....... Og innflyttingsfesten er når? Invitasjon kommer på facebook så er bare å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå