helland Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 .......nå som jeg har kjøpt meg hus....... Og innflyttingsfesten er når? +100000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Noen som vet om det er forskjellige skjermer på E32? Min subber noen få ganger på høyre siden, aldri på venstre siden :s er ikke blinklys hull på høyre siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Noen som vet om det er forskjellige skjermer på E32? Min subber noen få ganger på høyre siden, aldri på venstre siden :s er ikke blinklys hull på høyre siden... Usa skjermer er uten blinklys hull. men er du sikker på at bilen er like mye senket på hver side da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Og jeg har hatt erfaring med at veng selger skjermer uten hull til blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Og jeg har hatt erfaring med at veng selger skjermer uten hull til blinklys. og veng skjermer er vel ikke kjent for å ha verdens beste passform heller, kan vel ha noe med det å gjøre vist det er veng skjerm som er på høyresiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Begge skjermer er originale, bare meg som var litt uoppmerksom når jeg skulle lakkere bilen gitt... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 På 750'n så er det ivertfall ingen blinklys på skjermene. Synes det er rart at den kun subber litt på ene sida, skjermene ser ut til å være på rett plass også, får vel måle litt endag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Eg har samme problem på 2 av mine e34'er. Senket heilt likt med 80 senk. Subber kun på eine sida men ikkje den andre! Merkeligt fenomen! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Har lest ett eller annet sted at bilenes understell er satt opp slik at de er bittelitt lavere til høyre enn venstre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Har lest ett eller annet sted at bilenes understell er satt opp slik at de er bittelitt lavere til høyre enn venstre... hm, er jo justerbart på denne, vet ikke hvordan SondreLM har justert det. Men får vel ta ei måling når den settes bort for vinteren. Så må jeg også bestemme meg på om jeg vil ha blinklys på skjermene eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Har lest ett eller annet sted at bilenes understell er satt opp slik at de er bittelitt lavere til høyre enn venstre... hm, er jo justerbart på denne, vet ikke hvordan SondreLM har justert det. Men får vel ta ei måling når den settes bort for vinteren. Så må jeg også bestemme meg på om jeg vil ha blinklys på skjermene eller ikke! De er justert med målebånd, tror det skal være rett Hehe. Uten hull er finest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 det ble absolutt ikke feil med us blink! og på denne bilen blir det bare skamrått i kombo med rs'ene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 det ble absolutt ikke feil med us blink! og på denne bilen blir det bare skamrått i kombo med rs'ene! Takktakk, gleder meg til å kjøre med RS'ene igjen neste sesong ja, må vel klistre de til skjermkanten også veldig lyst å handle bredere bakfelger å flytte de bak forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Gratulerer med dagen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Gratulerer med dagen da Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå