Gå til innhold

7er garagen, Low n Slow, Ny bil i samlingen!

HagenJR
 Share

Anbefalte innlegg

Slik står bilen for det meste av tiden nå :)

vyf9fchoumhchiyhkps2.jpg

Begynner å bli kaldt å kjøre uten varmeapparat :lol: . Så håper det kommer en ny 7er til gards snart :D

Bilen skal IKKE brukes i vinter, så her er noen planer for den :)

Spøker for at varmeapparat registeret lekker + at vifta virker kun på fult, så blir vel demontert innvendig så snart ny bil er på plass. Så må jeg handle inn det jeg mangler av interiørdeler, gulvtrekk å diverse deksel.

Justering av ventiler, lakkering av diverse deler, tone resten av rutene, fjerne coilovers slik at jeg får den EU ok, å montere det igjen :P Shimse diffen så den er god igjen, ordne giroverføringa.

Håper jeg å starte på bilstereo prosjektet

Sikkert mye mere som jeg ikke kommer på nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så håper det kommer en ny 7er til gards snart :D

Hjelper jo ikke hvor mange 7`ere du har om ingen er funksjonable, hehe :wink:

hehehehehe :)

Dere sier vel noe der :lol: ene e32'n er jo driftssikker, men endel innvendig som ikke virker :lol: Har ikke lyst til å bruke den i vinter, satser heller på å få skilt på E23'n eller bruke evt den jeg kanskje kjøper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vinterbilen kommet i gardsplassen, så begynner vel vinterprosjektet på E32'n etterhvert :)

Har heldigvis bare Iphone til å ta bilder med nå så den ser ikke så ille ut som i virkeligheten :lol:

5gjn4xt385pnbbkpz6i7.jpg

Bilen er forøvrig en 732 med mye oljeforbruk å mye småfeil ellers. Skal ta en liten service på den, blant annet skifte frontrute, fjærer å skifte ventiltettningene får å se om det er det som er synderen til oljeforbruket :) Skal også sette inn de svarte skinnstolene jeg har liggende til E23 :)

bntjntfzpv7l6ol7qnfl.jpg

Bilen ser helt jævlig ut, men skal bruke den som vinterbil nå, så får vi se hvor lenge den holder. Er jo veteran på nyåret, har kikket litt etter sprekere motor også, men vi får se :) blir ivertfall ikke noe prosjekt nå siden jeg har nåkk av de :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel en grei vinterbil dette :)

Etter en liten service så håper jeg den holder til litt sladdkjøring/arbeidsbil :P

Gamlebilen til Eskil dette? Småtøffe de felgene, skikkelig retro :)

Stemmer det ja, retrofelger ja :) men lurer på om de skal få seg et strøk med noe fargegreier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du vil bytte dem bort i noen originale 14"-felger sånn at de får seg en polering i stedet for fargelegging :wink:

Har nok orginale hjul liggende å ta plass:p kan ikke bare kaste de uten at korden er fremme :D men har du noen 15" ikke orginale så kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har faktisk vært ute å kjørt entur med bilen idag, litt salt etter veiene, men mildt å fint ute :) Siden bilen er så skitten så måtte jeg kjøre den der jeg har høytrykksspyler så jeg får vasket den skikkelig å kanskje polert den før den settes inn i garasjen igjen :)

Byttet Varmeapparat panelet idag, men var ingen bedring. Vifta går kun på fult skuv. Håper det er vifta som har tatt vinterferie, lukter litt brent fra den også synes jeg :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...