Mr. Alpina Skrevet August 5, 2012 Skrevet August 5, 2012 Heisann, noen som har en ide om hvorfor jeg ikke alltid får åpnet bakluka? Skjedde nå i dag tror jeg og skjer helst etter en kjøretur og jeg prøver å åpne bakluka mens bilen er i gang, skrur jeg av bilen så får jeg åpnet luka også når jeg prøver å åpne rett etter jeg starter feks. Any idea? :/
terminator Skrevet August 5, 2012 Skrevet August 5, 2012 kan var brudd i ledningene mellom bil og bakluka..
Mr. Alpina Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 Hmm, men burde jeg ikke fått åpnet den i det hele tatt da? Så fort jeg skrur av bilen så går den jo opp med nøkkelen eller ved håndtaket
Mr. Alpina Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 Nøkkelen så mener jeg knappen på nøkkelen, ikke med å vri låsen
SweetBMW Skrevet August 5, 2012 Skrevet August 5, 2012 Når bilen er i gang får jeg ikke åpenet min heller. Har alltid vært sånn pluss på en kompis sin. I just thought: safety measure
Mr. Alpina Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 Hehe, jeg tenkte også det med det første, men har hatt den i 1 år nå og den har ikke vært slik hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå