Gå til innhold

Vikingens e21, 320/6 (323) rustsveising under veis


Vikingen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
E30 får jo speedosignal fra diffen. Da hjelper det vel ikke med ledningsnett fra facelift? :P

Det Pedi mener er at hvis du bruker facelift ledningsnett på motoren trenger du ikke girkassen, og da kan du kjøre med E21 323i girkasse som har uttak til speedometerwire. :roll:

På pre-facelift har du speed- og tdc-sensor på girkassen, og da kan du ikke ta vekk kassen, for da sviver ikke motoren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 får jo speedosignal fra diffen. Da hjelper det vel ikke med ledningsnett fra facelift? :P

e30 facelift og e34 har trigger på veiva, ergo han kan bruke girkassa han har, precaelift har 2 følere på svinghjulet i girkassa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prata på rundt 10 rent salg, men har begynt å demontere nå og skal rustsveise den. helt 100% på motorplanene er jeg usikker på enda. men 318 is motor er ikke en umulighet.

lurer på om noen har noen supertriks på noen bedre bakstilling? er det noe som passer rett på her eller er enkelt og modifisere. tenkte å måle e30 bakstilling og sammenligne hvor mye forskjell.

framstilling? noen erfaringer der, veit det at tannstanga sitter litt "mongo" på disse(?) er det noen mulighet og sette over forstilling fra e30 og få tannstanga på rikti side feks?

ellers er jeg åpen for tips og triks? noen som feks har tatt nav og bremsedeler fra 323 og satt på her? eller er det klin umulig. ser for meg festet til kaliperne er vel ikke der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prata på rundt 10 rent salg, men har begynt å demontere nå og skal rustsveise den. helt 100% på motorplanene er jeg usikker på enda. men 318 is motor er ikke en umulighet.

lurer på om noen har noen supertriks på noen bedre bakstilling? er det noe som passer rett på her eller er enkelt og modifisere. tenkte å måle e30 bakstilling og sammenligne hvor mye forskjell.

framstilling? noen erfaringer der, veit det at tannstanga sitter litt "mongo" på disse(?) er det noen mulighet og sette over forstilling fra e30 og få tannstanga på rikti side feks?

ellers er jeg åpen for tips og triks? noen som feks har tatt nav og bremsedeler fra 323 og satt på her? eller er det klin umulig. ser for meg festet til kaliperne er vel ikke der

Hør med Jørgen-A, han har en oppskrift på det her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...