argi520dat Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Jeg har AUX inngang i min E61, men ikke USB. Om jeg hadde hatt USB ingangen kunna jeg da styrt iPod fra bilen? Er det mye som må gjøres for å ettermontere USB kontakten og få grensesnittet til å virke? Prøvde å søke, men fant ikke noe sombesvarte dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Ja, det kunne du. Du trenger "MULF2 high"-bluetoothmodul for at dette skal fungere. Jeg vet ikke om biler med blueooth-handsfree har denne i "high"-versjon eller kun den vanlige, men om du har handsfree kan du jo sjekke opp i det. Modulen ligger uner gulvet i bagasjerommet. Om du har high, er USB-funksjonaliteten deaktivert og kan aktiveres igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 ligger den samme sted i sedan(E60)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Har noen tro på at dette kan fungere på en bra måte? http://www.ebay.com/itm/BMW-1-3-5-Series-iPod-adapter-interface-iConnect-BMW-2-iPhone-direct-aux-input-/221131230594?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item337c72cd82 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå