Hellanden Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Nice! Er du fornøyd med lyset i baklysene? Har samme lyktene klar for montering, håper bare at de ikke ser jalla ut.. :S Har du bilde kanskje? Her har du bilder av lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenJabba Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Ser veldig bra ut Prøvde å montere mine, ble bare lys helt ytterst i begge lyktene + at de flimret veldig, så det er sikkert lyktene som er sånn, siden de er sånn både på min og din :/ kanskje man skal gå for org. facelift.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellanden Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Ser veldig bra ut Prøvde å montere mine, ble bare lys helt ytterst i begge lyktene + at de flimret veldig, så det er sikkert lyktene som er sånn, siden de er sånn både på min og din :/ kanskje man skal gå for org. facelift.... Er jo absolutt penest med orginal facelift, men har hørt det er litt arbeid med å kople det opp ? Eller er det bare "plugg and play" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenJabba Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Ja, jeg har hørt at de må kodes men er ikke sikker.. men, det kan vell ikke koste all værdn.. eller, dette er jo BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå