Gå til innhold

Min nye bil, bmw e60 2004 525i !!


 Share

Anbefalte innlegg

Flott bil med riktig fargekombinasjon. Jeg er overbevist om at M-tech og sorte høyglandspolerte lister i kombinasjon med denne fargen ville vært en innertier! :)

Sorte nyrer og lister kommer, baklyktene er byttet til de som er litt mørkere i glasset.

Stylinga er inne til lakkering, gleder meg som en liten unge til å hive det på bilen :)

Vill ha på concave felgene i 20", men disse var de tomme for på gs :S

Er veldig fornøyd med denne fargen, ser ikke så mange med den fargen der heller egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikla endel på denne når den stod tilsalgs, ikke var prisen særlig vond heller, men dårlig med innbytte...

Prisen var det ingenting å si på nei, føler jeg har gjort ett bra kjøp, med tanke på hvor vellholdt bilen er, og alt utstyret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg fått montert orginal M sport styling pakke, m5 lista på bakluka, exenon i grøftelys :) GS concave 20" 8,5 forran, og 10" bak felger er bestilt :)

Har og bestilt time for toning av siderutene fremme, samt sorte nyrer :D Gleder meg til alt er på plass ! :D

Bilder kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Har montert sorte nyrer, men må si at jeg syns faktisk det krasja litt med fargen på denne, og jeg syns faktisk krom nyrene passa bedre(de orginale). Skal legge ut noen bilder i slutten av mars, så kan dere si hva dere mener.

Selger orginale front og bakfangeren, samt sideskjørt om noen er interisert. Event. Bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ble sinsykt bra dette her! ;) men hvordan var dette "gs kittet" og montere da? Har et slikt kit selv liggende men ikke motivasjon pga alt som skal montere :P

Stylingkittet gikk helt fint og montere :) Var gjort på 6 timer. Det som var mest stress var frontfangeren, for der var det mye "diverse" som måtte skrus på av smådeler :)

Men alt passet 100 %, og absolutt verdt og få på bilen, ser mye bedre ut nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! :) Er du fornøyd med lyset i baklysene? Har samme lyktene klar for montering, håper bare at de ikke ser jalla ut.. :S Har du bilde kanskje? :)

Beklager sent svar, men skal få tatt et bilde av baklyktene i mørket nå, så kan du se om det er noe du liker.

Har hatt en feil med lyktene min, de blinker liksom litt av og til, noe som er irriterende, prata med gs om dette, og fikk tilsendt nye, men var samme problemet. Så enten er alle slik, eller så er det noe feil med min bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...