trasse Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Morn! hadde en liten opprydning i garagen og kom over noen ting jeg ikke for bruk for. Ekstra lys: 2 stk hella ekstra lys/ arbeids lys. De er mye brukt på lastebiler, bak på plan osv eller arbeidslys på en pickup? svarte, lite brukt!! H3 pære ferdig montert og alt. FUNGER GARANTERT! pris: 450 kr Høyttalere: Har 2 kasser med 2 høyttalere i vær (altså 4 høyttalere) pris 250 kr Vinter felger: 16" Ac snitcher (replica) felger med helt greie pigg dekk. pris 2500 kr SOLGT! Sommerfelger: GS-Monza felger 18" 235/40 18 felgene blir levert vaska og polert om ønskelig pris 5 500 kr bilstereo; spiller blaupunkt bilstereo Har en litt eldre spiller til bil, er av mekre blaupunkt, spiller MP3 cdr og har AUX utgang pris 150 kr SOLGT! Prisene er for alt samlet (f.eks: prisen på felgene er for alle 4 + dekk) Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 ka bolt sirkel du he på dissa gs felgane? og ET ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trasse Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Det husker jeg ikke hue, men skal finne det ut. Hadde de på min 7 serie, men med spacer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Hva passer de Gs monza felgene til? jeg har en E90 du vet vel ikke innpress? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trasse Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Gs felgene har boltsirkel 5x120. men siden bilen står på verksted så har jeg ikke fått sjekka innpress.. men som sagt så står felgene på en bmw 730 e32. så de vill nok også da passe på e34 osv. men skal sjekkes oppp så snart så mulig. men helst send PM, da blir spørsmålene besvart fortere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trasse Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Da var høytalerene også SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå