BmOle Skrevet November 30, 2013 Forfatter Skrevet November 30, 2013 Velvel. Har holdt på noen timer i dag. De fleste av timene gikk i tilpassing og klargjøring..Men fikk vertfall sveisa ferdig ene rutekarmen! Ikke mye sveising igjen nå! Begynner og bli bil snart Bak og framrute er klare nå :Kappe det som kappes kan Uff, gla jeg valgte og sveise inn den nye karmen! Velvel, kan dette bli bra mon tro ? Kappes og tilpasses den nye biten Kun overflaterust foresten, ikke bekymre deg! Noe stål og rust til overs Etter noen timer!! Sveisene kunne vært bedre, men dette funker. Skal uansett slipes ned og gå over igjen for og få det skikkelig Men nå er iallefall det verste unna.. Mangler bare 3 rusthull runt bilen og litt på kanalene så begynner det og bli bra. Om jeg får tid i uka skal de få plassene sveisest og til helga blir det og legge nytt taktrekk, og kanskje få inn noen vinduer Rutene skal sotes.. Eller "tones" litt før dem skal inn..Noen som har tips til gode sotfilmer ? Tycks? ^^,
svart Skrevet Desember 1, 2013 Skrevet Desember 1, 2013 Blir bra bare å glede seg til skruingen no! Sent from my C6603 using Tapatalk
brumunddal Skrevet Desember 11, 2013 Skrevet Desember 11, 2013 Kjempe prosjekt, beundrer pågangsmotet ditt. Stå på.
janerik171187 Skrevet Desember 11, 2013 Skrevet Desember 11, 2013 Lest hele prosjektet nå, looking good. Må vell begynne på ene e30'n min snart jeg og vell, 0:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå