VetleMB Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Gå for hamann felgene! Treff? hva? hvor? når? Blir nok Haman ja! Ser du har fått svar ifra MagnusHN på alt du lurte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Hvordan laget du US-blink som står på hele tiden ??Flott bil Flytter parklyspære ifra hovedlyktene til Sideblinkerne Med litt skjøting av kabler så blir det US-Blink (All creds to MagnusHN) Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Hvordan laget du US-blink som står på hele tiden ??Flott bil Flytter parklyspære ifra hovedlyktene til Sideblinkerne Med litt skjøting av kabler så blir det US-Blink (All creds to MagnusHN) Takk for det! Men hva om jeg vil beholde park ? går det ann ? beklager mye off topic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Hvordan laget du US-blink som står på hele tiden ??Flott bil Flytter parklyspære ifra hovedlyktene til Sideblinkerne Med litt skjøting av kabler så blir det US-Blink (All creds to MagnusHN) Takk for det! Men hva om jeg vil beholde park ? går det ann ? beklager mye off topic Bare skjøte på de kablene som går til parklysene så skal vel dette gå bra, men ser mye penere ut med bare us-blink og spredere contra park og US-blink Går bra vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Da har jeg fått justert spoileren et hakk opp! Dårlig mobilbilde og feil vinkel, men ser en liten forskjell Nivå 2 Niva 3 Og jeg måtte ta en liten runde med polish og voksing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 En liten update! RH Artec felger er handlet inn, skal selvfølgelig bytte dekk da det er ballong dekk til helvette på disse nå! (dårlige bilder) Full senk på plass! Liten photshoot før et lite Street Meet her på Gjøvik -Royal Fitment- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 BBS RC felgene vurderes solgt, til fordel for nye RH Artec felger! Fortsatt igjen masse mønster! Kom med bud på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 BBS felga burde gå rimelig fort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 BBS felga burde gå rimelig fort... Satser på det, ser jo bra ut da og med bra dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 BBS RC felgene vurderes solgt, til fordel for nye RH Artec felger! Fortsatt igjen masse mønster! Kom med bud på PM Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 BBS RC felgene vurderes solgt, til fordel for nye RH Artec felger! Fortsatt igjen masse mønster! Kom med bud på PM Ca pris? Har bud på 5500,- for øyeblikket, dette med dekk som holder en sesong til! Ingen skader på felgene, eneste som er, er at det er litt svart rundt den ene ventilen pga dårlig jobb hos dekkservice her på Gjøvik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Er vel på tide å oppdatere denne tråden nå, Vetle? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Er vel på tide å oppdatere denne tråden nå, Vetle? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Jaa, driver på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Da har jeg endelig fått montert Grønne studs, noe jeg selv syntes passet bra! Da gjenstår det å få lakkert navet bak på begge sider, sånn at man ikke ser rusta som ligger der Har sett litt etter "kopper" som man kan putte inni der, men har ikke funnet noen enda, hvis noen har noe idè om hvor jeg kan få tak i noe som det så skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Pen detalje med studs Når det gjelder senterkopper, så har jeg en kamerat som stakk innom en dekksjappe og rota igjennom hva dem hadde. Og han fant noe som klikka inn i hullan på sine RC'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå