VetleMB Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Pen detalje med studs Når det gjelder senterkopper, så har jeg en kamerat som stakk innom en dekksjappe og rota igjennom hva dem hadde. Og han fant noe som klikka inn i hullan på sine RC'er Ja, det ble en liten "finish" Hmm, ta seg turen innom et par sjapper og høre om de har noe liggendes som kan passe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 jupp! Sånn som koppene mine er jo fra honda x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 jupp! Sånn som koppene mine er jo fra honda x) Haha, fett med noen honda deler da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Et bilde jeg tok i helga Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Ser bra ut denne da, bare husk å gjømme skilt nr på bilder så folk ikke finner på å kåkke/hærje den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Et bilde jeg tok i helga Pen bil [ Bilde ] Herlig! Tusen takk for det Ser bra ut denne da, bare husk å gjømme skilt nr på bilder så folk ikke finner på å kåkke/hærje den. Takk for det! Joa, du har ett poeng! Men har nå gått bra så langt, så får se om jeg får sensurert litt etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Pen bil!! Mye inspirasjon og hente her hvor fant du flappen på vingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirsko11 Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 hvor kjøper du de fargede hjulboltene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Pen bil!! Mye inspirasjon og hente her hvor fant du flappen på vingen? Takk for det! Den er ifra ebay, men den er ikke det letteste og finne :/ Har nå ikke funnet noe av det samme der enda så... hvor kjøper du de fargede hjulboltene ? ebay got everything my friend Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Er det noen updates her eller? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 må oppdatere nå vetle ? snart på tide !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Følger med her! Utrolig strøken 318is ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Kan det ha vert du som sto utenfor videregående på Gjøvik her en dag? Var prikk lik, Såg vertfall ufattelig pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 er den ja var vel å henta dama si tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 sånn å forstå ja. er my e36 på Gjøvik har jeg sett. går på skole der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå