Gå til innhold

Min BMW E90 | Senket ! :D

Anbefalte innlegg

ser pent ut :)

kjører selv på jom coilovers, er jæævlig stivt uten hjelpefjør foran. måtte fjerne den får å få bilen lav nok. hvoran er fk?

btw ang det med us blink'n din. kan ikke dette programeres? mener å ha lest det. er vell org slik i usa. litt lyst å prøve det.

kjøpte slik "us modul" fra parts and retards, men er jo rimelig simple greier. ikke prøvd det enda. har mistet den ene så :P skal prøve om jeg finner det igjen, men gir helt sikkert feilmld.

lyktene tåler fint varmen? på en kompis sin e46 kom det us blink automatisk etter han kobla til angel eyes og da fikk feil på parklys, og da skal us blink være kompanserende for manglende parklys. ble så varmt i blinklysa at lykteglasset sprakk opp :P men er jo åpen lykt på e90 så får vell fordelt varmen bedre.

hadde vært litt morsomt å laget slik basskasse i min og, men tviler på det klarer erstatte 2 stk 12" :P

får nå fortsatt 2-3 kasser baki så holder igrunn for min del :P

Takk skal du ha! :D

Synes ikke den er for stiv egentlig, ble akkurat passe! Har enda mer å gå på på høyden men tror ikke jeg skal ta den lenger ned pga. veiene her oppe.. :P Men er fornøyd :)

har også lest på noen forum at det går an å programmere, men da må man vel ha en spesiell kabel/boks/program for å gjøre det? Mener det er visse ting man må ha for å få det til. Jeg gadd ikke det og kjøpte heller eLight, funket bra og jeg fikk det jeg ville ha :D Ikke så alt for vanskelig å montere :) Men har ikke merket noe tegn til varmgang i lykta, ser veldig fint ut :) Ingen feilmeldinger.

Jaah, basskassa er kjekk den! Men som du sier så vil den slettes ikke kunne erstatte 2 12" :P Men jeg er ikke ute etter så syyyk bass, ville bare ha litt dypere lyd i bilen uten å gjøre bagasjerommet så upraktisk og lite :D Og det fikk jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...