Gå til innhold

Joaronn's E34 540ia! Solgt...


 Share

Anbefalte innlegg

Siden du har litt strekk på dekkene dine, så vil keg si den er for høy bak. Hadde du hatt korrekt bredde på dekk etter felgen, så kunne du nok hatt høyden du har bak.

I mine øyne blir det liksom litt dumt med strekk på en bil som ikke er lav nok til å trenge det, om du skjønner hva jeg mener.

Senterkoppene kan du bare skru til med håndmakt også. Har ikke bruk for å sette de til så grusomt.

Skjønner hva du mener:-) jeg får de lett på lissom. Men for å få de av så må de vris av. Har prøvd å få de av for hånd, og det er ikke lett:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei jo steikanes fint. Høyden likte æ igrunn. litt aggressivt. :D

Regne me du vil ha tilbakemelding både på + og -..

Enten ville jeg spaca ut felgan litt. Eller kjørt på med større bredde på dekkan, spesielt bak??. Synes felgan bygge litt lite ut. Vest du skjønne ka æ mene.

Kvær sin smak selvfølgelig. Flott bil. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei jo steikanes fint. Høyden likte æ igrunn. litt aggressivt. :D

Regne me du vil ha tilbakemelding både på + og -..

Enten ville jeg spaca ut felgan litt. Eller kjørt på med større bredde på dekkan, spesielt bak??. Synes felgan bygge litt lite ut. Vest du skjønne ka æ mene.

Kvær sin smak selvfølgelig. Flott bil. :D

De skal nok spaces:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har litt strekk på dekkene dine, så vil keg si den er for høy bak. Hadde du hatt korrekt bredde på dekk etter felgen, så kunne du nok hatt høyden du har bak.

I mine øyne blir det liksom litt dumt med strekk på en bil som ikke er lav nok til å trenge det, om du skjønner hva jeg mener.

Senterkoppene kan du bare skru til med håndmakt også. Har ikke bruk for å sette de til så grusomt.

Er ikke dette BBS RC ? Der skal vel ikke senterdekslene skrues på. Men man bruker verktøyet for å vri de litt når de skal av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har litt strekk på dekkene dine, så vil keg si den er for høy bak. Hadde du hatt korrekt bredde på dekk etter felgen, så kunne du nok hatt høyden du har bak.

I mine øyne blir det liksom litt dumt med strekk på en bil som ikke er lav nok til å trenge det, om du skjønner hva jeg mener.

Senterkoppene kan du bare skru til med håndmakt også. Har ikke bruk for å sette de til så grusomt.

Er ikke dette BBS RC ? Der skal vel ikke senterdekslene skrues på. Men man bruker verktøyet for å vri de litt når de skal av

Ja, det var det jeg mente:-) og det er ikke lett å vri de av for hånd:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har litt strekk på dekkene dine, så vil keg si den er for høy bak. Hadde du hatt korrekt bredde på dekk etter felgen, så kunne du nok hatt høyden du har bak.

I mine øyne blir det liksom litt dumt med strekk på en bil som ikke er lav nok til å trenge det, om du skjønner hva jeg mener.

Senterkoppene kan du bare skru til med håndmakt også. Har ikke bruk for å sette de til så grusomt.

Er ikke dette BBS RC ? Der skal vel ikke senterdekslene skrues på. Men man bruker verktøyet for å vri de litt når de skal av

Ja, det var det jeg mente:-) og det er ikke lett å vri de av for hånd:-P

Jeg gikk ut ifra at senter var skrudd jeg.

Men når jeg leser noen tråder på andre forum, så er det ikke problem å ta de av for hånd. Men, nok om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldinger!:) Nå må jeg bare få skaffet meg spacere, evt lage de selv da de er så dyre! :P

Tror jeg kommer til å heise den litt fremme. Så det etter en liten kjøretur i går, at den hadde siget seg til litt bak.

Bilen ble kjempe god å kjøre synes jeg, selv om den spretter litt;)

Har et lite spørsmål! Rattstammen har satt seg fast, så jeg får ikke justert den inn og ut. Noen som har hatt det samme problemet?

Skal bli godt å få på senterkoppene, spacere og tatt en skikkelig vår vask!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være rattakselen din som har satt seg der hvor den skal kunne komprimere. Må kanskje demonteres for å smøre den opp, ettersom den går inn i veggen.

Får ta en titt på det i dag. Prøvde å løsne på den ene muttern på stammen. Satt ganske fast.. Ville ikke ta i for hardt heller, liker ikke legge press på rattlåsen. Men den muttern, det er lynx gjenger på den? Hvis du vet hvilken mutter jeg mener da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...