Gå til innhold

Joaronn's E34 540ia! Solgt...


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har hvertfall bestemt meg for at jeg skal på vallehovin i år! Hadde vært morro og blitt med på e30meet. men da må jeg vel bli medlem? Hvor arrangeres Cars & coffee? Har ikke hørt om det før jeg... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er skamrå, helt perfekt :)

Hilsen han som kjøpte futuraene av broren din ;)

Takk for det! Åssen går det med m3'n?? Syns jeg så den lå ute tilsalgs for litt siden? De hjula satt som et skudd på den bilen hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tenke litt på det:) Får spacerne mine i morra, også skulle jeg egentlig tatt en hjulstilling på den før jeg begynner å kjøre så mye.. men tønsberg er jo ikke så langt fra notodden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk spacere fra koed i dag! Skrudde med senterring. 22mm tykke.

yvy8ane4.jpg

esajusav.jpg

Det er noe som ikke stemmer helt, ser det kanskje ikke på bildene, men venstre framhjul stikker litt lenger ut enn det andre. Den er innat hjulbuen på venstre side. Har kontrollert cambern, og selvfølgelig sjekket at spacerne er like.

Hmmmm Mystefistisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si som Tone, eg ELSKA bilen din

Haha! :D

Hva slags felger var det du hadde på denne? Ser utrolig bra ut!

La forresten merke til det samme på E38en i dag. Venstre forhjul stikker lengre ut enn høyre. :-k

Ja, merkelig rart! :? Snakk om en fingertupp forskjell altså! Kan bærearmen være bøyd tro? Har fått den på løftebukken idag, så jeg får ta noen mål imorgen..

Det er BBS RC 18" 8&9".. Til vinteren må jeg nesten bare få delt de i to! Bygge de om til bbs rs. Hadde vært tøft med 3,25" &3,75" step-lip kant på de;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner fortsatt ikke hvorfor det ene hjulet stikker lenger ut enn det andre:s hmmm.. Noen forslag?? Kunne tenkt meg på treff til søndagen jeg også! Men kan ikke kjøre sånn som den er nå..

Kan jo stille opp med pendlerbilen da;) haha!

zapevaha.jpg

Vaska diesel dyret her om dagen da..

ty2edare.jpg

Fikk litt mere lyst til å begynne på den nå:) men har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre. Eu godkjenne den, så jeg kan bruke den litt? Eller plukke den helt fra hverandre, og sette den på vippa til brodern? Sånn som dette:

4utume9u.jpg

Dette er 323'n til en kamerat, også naboen i verkstedet. "No1coatings" her på forumet.

...... Miip mip

6yta5emu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...