erxzn Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 jeg kjøpte meg just ny bil, og det avtagbare hengerfeste sitter jo selvfølgelig på bilen, med nøkkelen "knukket" inni låsen på hengefeste. er det noen som helst mulighet for å få av dette hengerfeste? da det ser mye bedre ut uten det på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Nå vet jeg ike åsn selve festet er på din bil, den braketten som skrus på bilen.. Er det ike bare å skru ut hele dritten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F10 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Låsesmed??? De er flinke til slikt. Alternativet er å borre ut låsesylinderen. I tillegg litt rustløser og olje? Sikkert mye som "har satt seg" godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Har du restene av nøkkelen? Hvor mye av nøkkelen sitter i? Om hele nøkkelen sitter i, men enden er knekt av skal man fint kunne bruke en flat skrutrekker og stikke inn og vri. Hva slags hengerfeste er dette? Sleng ut et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erxzn Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Takk for svar:) skal slenge ut et bilde i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F10 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Om avtagbare hengerfester blir sittende på for lenge, har de en tendes til "å sette seg". Særlig på vinterstid. De krever litt smøring og vedlikehold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå