Robin L Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 har kjøpt dekk fra dekkonline som skal på noen 18" felger. felgene er ikke strøkene, er endel kantkjøring osv men. vil uansett ha noen som kan å legge på dekk til å gjøre det.. noen som kjenner til monteringspartnerene til dekkonline? får ikke lagt ut link nå, men. firmaene heter iaff raymont åsmul, i dalegata, tonny sæterø taxi, greinseveien. service1 i sødalen og evensen multiservice. trenger ikke å være noen dekkonline har avtale med da men blir fort å komme med egne dekk på dekkmann. de har jeg prøvd før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 H_Vatn/diohrvik har dekkomleggingsmuligheter oppe i Sødalen! Vatn la på 225.35.17 på mine 10x17" felger her tidligere i år Ellers skal vel de andre aktørene ha gull og grønne skoger for å legge på dekkonlinedekk.. Kanskje Dekk1 i Melkvikan er kurrante.. De gjorde det til en OK pris da jeg jobba der i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 takker jørgen, sender han en pm og hører om han gidder jeg : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Det kan du gjøre : ) Lurer på om han er borte en tur nå, men han fikser det sikkert når han kommer hjem igjen : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå