RS4 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Hvordan er forbruket på bensin? By & lang kjøring? Tenker på erfaring, og ikke bare tall i fra BMW Og hvor mye bør olje forbruket være på en slik bil? Som er kjørt 70-100 tusen km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Spiller det noen rolle? Stramvaier på den V10ern der og alt blir bare stas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Kjøper man en M5 så er forbruk et "ikke tema". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 nå har ikke jeg regnet noe særlig på det selv, men ifølge kjørekomputeren så går det på 0,9 på langkjøring og 1,2-1,3 på blandet kjøring. Aktiv blandet kjøring og bykjøring på 1,5 og opp. Veldig avhengig av kjørestil, innstilling på girkasse og hvilket effektnivå det kjøres på. Jeg vil si mine tall bygges på medium+ om jeg skal gradere kjørestil/innstillinger. Så det skal nok la seg gjøre å få ned tallene noe. Disse bilene bruker godt med olje og det skal de gjøre også. Bruker også en del mer en god stund etter oljeskift. Jevner seg ut etter hvert. Castrol motorsport 10-60... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 men ja, som nimitz er inne på så handlet ikke jeg M5 pga forbruket Tanken er ikke så stor heller da så det blir fort noen besøk på Shell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 men ja, som nimitz er inne på så handlet ikke jeg M5 pga forbruket Tanken er ikke så stor heller da så det blir fort noen besøk på Shell... Takker for svar. Ja er helst den tanken jeg er på og. Min RS4 bruker en "del" den og(om det var det som var/er tanken, så har jeg jo allerede et problem, min RS4), ca samme forbruk, men det plager meg litt at jeg må innom Shell`en så mye Skulle vært en 80 ltrs tank(har 60ltrs tank på min, og regner med at det er det samme på M5`en og?) Greit å vite at det skal være litt olje forbruk, da jeg kommer til å se etter BMW M5 når min RS blir solgt(har en på tråden nå, men springer ikke etter folk for salg av min bil, er fornøyd med bilen, men vil teste noe nytt etter salg => M5 E60). Tar tiden det tar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå