DK2 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 hvorfor er det hvite striper på ene lykta men ikke på den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Har kansje noe med at lykten? ikke skal blende motgåemde kjørefelt Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Har kansje noe med at lykten? ikke skal blende motgåemde kjørefeltSent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hmm.. Ikke vet jeg. Mener det er høyre lykten som har de hvite stripene, motgående kjørefelt er jo på venstre side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Kansje det er for å spre lyset i grøfta slik at du kan se om noen dyr spretter fram? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Kansje det er for å spre lyset i grøfta slik at du kan se om noen dyr spretter fram?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hehe, ja det skulle ikke forundret meg Men har snakket med flere jeg kjenner som har DE lykter på e30 og e34, Di har ikke sånn Ikke det at det gjør noe, men lurer hvorfor det er sånn på mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 kan jo være forskjell på høyre og venstre? eller bare en enkel produksjonsfeil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 kan jo være forskjell på høyre og venstre? eller bare en enkel produksjonsfeil? Mulig det, men meget spesielt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå