Gå til innhold

Morten's BMW 520i E39 2002 *senk godkjent å skrudd i bunn*

Fire^^
 Share

Anbefalte innlegg

Får lage meg en tråd da om den første BMW'en min, dette er da min bil nr4 som dere ser i signaturen :wink:

Fant en E39 som var gått like over 200 000km 10 minutter unna der jeg bor, så tenkte jeg kunne vell ta en titt på den.

Ble negativt overasket over bilen når jeg såg den, den såg mye bedre ut på bildene enn i live :lol:

har ikke noe bilder fra annonsen men jeg kan nevne noen punkter:

- begge forskjermer var helt ødelagt

- frontfanger var ripet opp på hvert hjørne å delvis knekt

- Rust å bulk på bakluke

- Motor stopper på tomgang

- må skifte begge støtdempere fremme

Utstyrsliste:

Utstyrsliste.png

Så det ende med at jeg kjøpte bilen, fikk den for 25 000,- å ifølge hun jeg kjøpte den av (som jobber som politiadvokat) sa at listeprisen på bilen var 90-100k (tar det me en klype salt) så jeg så det var potensiale :)

drog med meg bilen him å kjørte til Bavaria å kjøpte meg en ny kamsensor å så var motoren gullegod :)

fikk også bestilt meg M5 fanger bakluke list, led til ae å nye led skiltlys. samt coilovers som jeg fortsatt venter på....

Fant meg noen brukte skjermer hos hugger'n som jeg fikk lakkert opp.

Så nå har bilen hvertfall fått påmontert nye skjermer å ny støtfanger

må også sannsynligvis skifte ventiltetninger da bilen slepper ut blårøyk etter motorbrems å bruker endel olje.

men føler selv at jeg er godt på vei :) Har leilghet så jeg har ikke penger til fikse alt på en gang så får ta ting litt etter hvert :) har ikke så mye bilder men har ett etter jeg hentet bilen å ett par under montering av støtfanger å skjermer :)

Når jeg hentet den

08bc928c.jpg

ba6c1156.jpg

Stygg rust ved frontruten (frontruten ble skiftet for 1mnd siden :evil: )

a1705dcb.jpg

c8c4ca74.jpg

df76278e.jpg

Spesiell farge :D (toledo blau)

3a2dcb90.jpg

å slik den er pr idag

1d1e1cbb.jpg

må også få meg nye speil :lol:

9fce4d4b.jpg