Gå til innhold

Morten's BMW 520i E39 2002 *senk godkjent å skrudd i bunn*

Fire^^
 Share

Anbefalte innlegg

Får lage meg en tråd da om den første BMW'en min, dette er da min bil nr4 som dere ser i signaturen :wink:

Fant en E39 som var gått like over 200 000km 10 minutter unna der jeg bor, så tenkte jeg kunne vell ta en titt på den.

Ble negativt overasket over bilen når jeg såg den, den såg mye bedre ut på bildene enn i live :lol:

har ikke noe bilder fra annonsen men jeg kan nevne noen punkter:

- begge forskjermer var helt ødelagt

- frontfanger var ripet opp på hvert hjørne å delvis knekt

- Rust å bulk på bakluke

- Motor stopper på tomgang

- må skifte begge støtdempere fremme

Utstyrsliste:

Utstyrsliste.png

Så det ende med at jeg kjøpte bilen, fikk den for 25 000,- å ifølge hun jeg kjøpte den av (som jobber som politiadvokat) sa at listeprisen på bilen var 90-100k (tar det me en klype salt) så jeg så det var potensiale :)

drog med meg bilen him å kjørte til Bavaria å kjøpte meg en ny kamsensor å så var motoren gullegod :)

fikk også bestilt meg M5 fanger bakluke list, led til ae å nye led skiltlys. samt coilovers som jeg fortsatt venter på....

Fant meg noen brukte skjermer hos hugger'n som jeg fikk lakkert opp.

Så nå har bilen hvertfall fått påmontert nye skjermer å ny støtfanger

må også sannsynligvis skifte ventiltetninger da bilen slepper ut blårøyk etter motorbrems å bruker endel olje.

men føler selv at jeg er godt på vei :) Har leilghet så jeg har ikke penger til fikse alt på en gang så får ta ting litt etter hvert :) har ikke så mye bilder men har ett etter jeg hentet bilen å ett par under montering av støtfanger å skjermer :)

Når jeg hentet den

08bc928c.jpg

ba6c1156.jpg

Stygg rust ved frontruten (frontruten ble skiftet for 1mnd siden :evil: )

a1705dcb.jpg

c8c4ca74.jpg

df76278e.jpg

Spesiell farge :D (toledo blau)

3a2dcb90.jpg

å slik den er pr idag

1d1e1cbb.jpg

må også få meg nye speil :lol:

9fce4d4b.jpg

Neste blir å montere senk når den kommer, åsså må jeg få tak i noe felger, har lyst på noe 19" med kant kanjse.

Må også få fikset rusten på taket å rusten på bakluke, fikk pris på ca 9k å fikse take så jeg må spare litt :P

Alltid kjekt me kommentarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakke me svart då? Sko hatt en lakkerer snart eg og :P

fangaren fekk eg ferdig lakkert der eg kjøpte an, skjermane fekk haugesund lakksenter, prisen sier jeg ikke for det ble for mye, men de var de eneste som kunne ta de kjapt alle andre hadde ferie å lange ventelister :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Venter fortsatt på senkesette, siste oppdateringen på sporingen var 5 juli å da forlot pakken hamburg :!:

Sko nesten trudd det ble sendt med flaskepost :lol:

har opprettet sak hos dhl men har ikke fått noe svar enda (gått 1veke) kommer ikke til å kjøpe "dyre" pakker på ebay lengre når du må vente så lenge, men regner med dette ikke er noe som skjer hver gang :?:

noen som har forslag til felger? tenkte å kjøre 19" eller evnt 18" med 35 profil, får denne bilen skal bli bra lav :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...