Fire^^ Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 kan jo oppdatere her hva som har skjedd over de siste "året" Har fortsatt ikke gjort noe med oljeforbruke da det er så lite. Feil på Eu med 3 feil på bremser å feil på senkesett som ikke er godkjent enda. Siste frist for eukontroll er 29 mai så håper pakken med deler kommer snart! Har da altså fått på senkesett, justert innenfor tuv til det er godkjent, også fått kjøpt meg ett sett med bbs lm rep 8.5x19 med 235/35 falken dekk Ting går tregt da jeg ikke har økonomien til så mye så har fortsatt endel rust å bulker som må tas. men må gjenta, bilen kostet ikke mer enn 25k så det er jo ikke en strøken bil, selom den har komt veldig langt siden jeg kjøpte den med ødelagte forskjermer å støtfanger. Noen bilder fra den siste tiden Fått på senkesette, juster for langt iforhold til TUV her. BBS LM REP Tilbakemeldinger er alltid kjekt! se om jeg oppdaterer oftere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire^^ Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 må få kjøpt deg eksos å m5 bakfanger blir helt rart å bare ha front fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire^^ Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Helt enig i det sh0xx! men har mye på listen som går før det, har endel rust å en stygg bulk på bakluken, samt ett panser som ruster i falsen hele veien fremme... Får se hva feriepengene går til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire^^ Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 da var bilen jammen meg blitt godkjent, å senkesette justert i bunn framme må justeres ned bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire^^ Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 da har jeg fått på hamann lippå og, blei hvertfall lågt nokk må få meg noe mer grus i innkjørselen så jeg kommer meg ut uten å skrape nedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire^^ Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 Skjedd lite å ingenting her, har hatt en frontrute så løsnet. (ble tatt på garanti) å skrapt å subbet rundt ett bilde fra september: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå