brunsame Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Ja det er sant, stor tung motor dette.. Og er veldig daff på turtal, men en vanvittig moment maskin! blir som en stor struts iforhold til en liten veps av en m50! bikker litt over på å putte i m50 med turbo nå siden dette er en motor jeg kan godt, har myyyykje deler til, alt av turbo stasj, datasprut osv osv.. Men vi får se!
brunsame Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Ja ikkje minst! så regner med det blir m50 turbo ja!;/
brunsame Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Da skjer det litt igjen her! eller, det vill si på gamle karosseriet og i verkstedet generelt.. Har ryddet i 2 dager nå, så nå er det god plass i verkstedet! det første karosseriet blir strippet for alt av brukbare deler og blir spiker, såpass nye bilen får plass på bukken og påbegynt! planen er å ha denne klar til våren neste sessong! har også kjøpt en skyline, så nå har jeg 3 banebiler i garasjen så får håpe mange av kompisene mine tar med seg bilene og blir med på treff!)
brunsame Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Ja, men jeg har ikkje pc, og får ikkje til å legge ut bilder med telefon:p (er så langt ifra flink med data osv som det går an å komme!)
brunsame Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 dette prosjektet vurderes nå solgt billig, da jeg har kjøpt meg en skyline, og har begynt å ta buss lappen og trenger penger. Det som selges er altså e36 sedan karosseri, pedersen bur, m50b25 motor.. om ønsklig kan bøttestoler og turbo oppsett følge med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå