Reset Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 Ikke her i området, ser dem en ny sykkel i området her blir man stoppa før du rekker og komme ut på hovedveien Hvor mye måtte du gi for den? Ga 45, med crossdekk å noe utstyr Skulle helst hatt noe nyere, men man kan ikke bruke mer enn hva man "har på bok"
Reset Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 Noe nytt her da? Liiiite nytt, har endret litt på noen slager på kjølesystemet, samt byttet foringer i bakstillinga! tok noen bilder, skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder senere Naving? Haha Må vell kansje det, har ikke kommet meg så langt enda.. Fortsatt litt "skjemmar" Lærlingkontrakten min er utgått, så er på jakt etter jobb innen olja, som prosess operatør Skal på jobbintervju imårra!
Erlendmelk Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Hvor skal du på intervju da? Er akkurat ferdig som lærling i Statoil.
Reset Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 Hvor skal du på intervju da?Er akkurat ferdig som lærling i Statoil. De fleste i statoil får vell fortsette? Vertfall slik jeg har forstått det! Jeg har vært lærling på Nyhamna, AS Norske Shell. Imorgen skal jeg på intervju hos TS, Technical Support AS =)
Garret Man Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Grom bil, gromt prosjekt! Rå lyd i bilen også Følger med videre!
BMW E30 325 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Ole er for opptatt med å snappchate alt han driver med, at han har ikke tid til bimmers:D
Reset Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 Grom bil, gromt prosjekt!Rå lyd i bilen også Følger med videre! Takk for det Kommer til å gå litt sakte fremover desverre! Men nå er jo sesongen over uansett Ole er for opptatt med å snappchate alt han driver med, at han har ikke tid til bimmers:D Morroklumpen Elsker å spamme på snapchat Men nå fungerer jo bilen som det skal, bortsett fra det kosmetiske. Men vi får se hva jeg kommer til å gjøre etterhvert
Reset Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 Eneste bildet jeg har av foringsbytte desverre. Byttet fra orginalt i alt, til AKG foringer fra BC-racing. Bortimot stumt nå, meget fornøyd Jeg valgte også foringer som bygger traversen 12mm lengre opp kontra orginale Skal ut å teste bilen maksimalt i helga, skal prøve å få filmet litt, samt tatt litt bilder til dere her på bimmers
Erlendmelk Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Hvor skal du på intervju da?Er akkurat ferdig som lærling i Statoil. De fleste i statoil får vell fortsette? Vertfall slik jeg har forstått det! Jeg har vært lærling på Nyhamna, AS Norske Shell. Imorgen skal jeg på intervju hos TS, Technical Support AS =) Håper på å få fortsette ja, men er ikke sikkert. Har søkt TS jeg også, som mekaniker jeg da. Shell finner jeg ingen stillinger hos. Tar de ikke inn folk i heletatt omtrent eller er det bare interne stillinger? sorry for off-topic
GøranSB Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Har du prøvd powerflex? tenker på hvordan akg er i forhold til powerflex?
HypeTraxX Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Vi har gjort akkurat det samme med bakstillinga på en av E30`ene til bror min. Altså AKG foringer fra BC-Racing Men de 4 foringene som sitter på bærearmene virker som om de er av plast? Bilen er ikke kjørbar enda, så si i fra åssen dette fungerer!
Reset Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Har søkt TS jeg også, som mekaniker jeg da. Shell finner jeg ingen stillinger hos. Tar de ikke inn folk i heletatt omtrent eller er det bare interne stillinger? sorry for off-topic Shell søkte akuratt etter 2 mekaniker eksternt nå! Du kan prøve å søke nå, men jeg tror de har bynt å behandlet søkere! Har du prøvd powerflex? tenker på hvordan akg er i forhold til powerflex? Jeg kjøpte powerflex blackseries diff foring, den skulle være bedre enn den gule vanlige. Men den var en del mykere enn AKG, disse er steinharde! Har lilla powerflex på bruksbilen, knirker og vandrer som fanden, dog etter 2 år bruk Vi har gjort akkurat det samme med bakstillinga på en av E30`ene til bror min. Altså AKG foringer fra BC-Racing Men de 4 foringene som sitter på bærearmene virker som om de er av plast? Bilen er ikke kjørbar enda, så si i fra åssen dette fungerer! Tja, er litt usikker på hva de er laget av, virker som det er nylon/plast. Stein hard Nesten litt skeptisk på å slå de inn, redd de skulle sprekke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå