Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke her i området, ser dem en ny sykkel i området her blir man stoppa før du rekker og komme ut på hovedveien :P

Hvor mye måtte du gi for den? :)

Ga 45, med crossdekk å noe utstyr :)

Skulle helst hatt noe nyere, men man kan ikke bruke mer enn hva man "har på bok" ;)

• 1 month later...
Skrevet
Noe nytt her da? :)

Liiiite nytt, har endret litt på noen slager på kjølesystemet, samt byttet foringer i bakstillinga! tok noen bilder, skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder senere ;)

Naving?

Haha :lol: Må vell kansje det, har ikke kommet meg så langt enda.. Fortsatt litt "skjemmar"

Lærlingkontrakten min er utgått, så er på jakt etter jobb innen olja, som prosess operatør ;)

Skal på jobbintervju imårra! :)

Skrevet
Hvor skal du på intervju da?

Er akkurat ferdig som lærling i Statoil.

De fleste i statoil får vell fortsette? Vertfall slik jeg har forstått det!

Jeg har vært lærling på Nyhamna, AS Norske Shell.

Imorgen skal jeg på intervju hos TS, Technical Support AS =)

Skrevet
Grom bil, gromt prosjekt!

Rå lyd i bilen også :)

Følger med videre! :)

Takk for det :)

Kommer til å gå litt sakte fremover desverre! Men nå er jo sesongen over uansett :)

Ole er for opptatt med å snappchate alt han driver med, at han har ikke tid til bimmers:D

Morroklumpen ;)

Elsker å spamme på snapchat :D

Men nå fungerer jo bilen som det skal, bortsett fra det kosmetiske. Men vi får se hva jeg kommer til å gjøre etterhvert :)

Skrevet

Eneste bildet jeg har av foringsbytte desverre.

Byttet fra orginalt i alt, til AKG foringer fra BC-racing. Bortimot stumt nå, meget fornøyd :)

Jeg valgte også foringer som bygger traversen 12mm lengre opp kontra orginale :)

Skal ut å teste bilen maksimalt i helga, skal prøve å få filmet litt, samt tatt litt bilder til dere her på bimmers :)

8ynu5aze.jpg

Skrevet
Hvor skal du på intervju da?

Er akkurat ferdig som lærling i Statoil.

De fleste i statoil får vell fortsette? Vertfall slik jeg har forstått det!

Jeg har vært lærling på Nyhamna, AS Norske Shell.

Imorgen skal jeg på intervju hos TS, Technical Support AS =)

Håper på å få fortsette ja, men er ikke sikkert.

Har søkt TS jeg også, som mekaniker jeg da.

Shell finner jeg ingen stillinger hos. Tar de ikke inn folk i heletatt omtrent eller er det bare interne stillinger? :)

sorry for off-topic ;)

Skrevet

Vi har gjort akkurat det samme med bakstillinga på en av E30`ene til bror min. Altså AKG foringer fra BC-Racing :)

Men de 4 foringene som sitter på bærearmene virker som om de er av plast? Bilen er ikke kjørbar enda, så si i fra åssen dette fungerer! :D

Skrevet

Har søkt TS jeg også, som mekaniker jeg da.

Shell finner jeg ingen stillinger hos. Tar de ikke inn folk i heletatt omtrent eller er det bare interne stillinger? :)

sorry for off-topic ;)

Shell søkte akuratt etter 2 mekaniker eksternt nå! ;)

Du kan prøve å søke nå, men jeg tror de har bynt å behandlet søkere! :)

Har du prøvd powerflex? tenker på hvordan akg er i forhold til powerflex? :)

Jeg kjøpte powerflex blackseries diff foring, den skulle være bedre enn den gule vanlige.

Men den var en del mykere enn AKG, disse er steinharde! :)

Har lilla powerflex på bruksbilen, knirker og vandrer som fanden, dog etter 2 år bruk :lol:

Vi har gjort akkurat det samme med bakstillinga på en av E30`ene til bror min. Altså AKG foringer fra BC-Racing :)

Men de 4 foringene som sitter på bærearmene virker som om de er av plast? Bilen er ikke kjørbar enda, så si i fra åssen dette fungerer! :D

Tja, er litt usikker på hva de er laget av, virker som det er nylon/plast. Stein hard 8)

Nesten litt skeptisk på å slå de inn, redd de skulle sprekke! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...