Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Damn, ikke E30meet?

Hadde jo håpet å treffe deg der, og se på bilen din...

Tøft bilde forresten:

[ Bilde ]

Desverre :/

Har fagprøve mandag etter e30meet, men får kansje oppgaven fredagskvelden... Så da burde jeg vell egentli prioritere fagprøve fremfor å havarerer s38 :lol:

Uten fagbrev og jobb, så har jeg heller ikke økonomi til å drive med banekjøring ;)

Men blir det seg sånn at jeg får oppgaven på mandags morgen, så tar jeg kansje turen :)

Har allerede bynt og forberedt meg, så jeg er tidlig ute :)

Skrevet

Har forstått det slik at prøveskilt blir lov ja, så fremst man kjøper en slik dagslisens ja kanskje. Tror ikke CCN har fått endelig svar fra Frøya Motorsport gjengen enda, men håper og tror det blir slik :)

Skrevet
Har forstått det slik at prøveskilt blir lov ja, så fremst man kjøper en slik dagslisens ja kanskje. Tror ikke CCN har fått endelig svar fra Frøya Motorsport gjengen enda, men håper og tror det blir slik :)

Gode greier, da stiller jeg vettu :)

Dagslisens hadde jo vært topp :)

Knall bra bil du har! :)

Takk for det :)

• 1 month later...
Skrevet

Har holdt på å klargjort bilen for treff den siste uka!

Og fant da ut at blinklysene ikke fungerer, jeg fant ut at jeg hadde glemt å koble i ledningen bak nødblink bryter. Men det fungerer ikke optimalt nå heller, blinklysene på høyre side fungerer kun når jeg trykker inn nødblink bryteren :S jordingsfeil noen plass tro?

Tenkte jeg skulle på GS bildeler sitt treff på lørdag, og kansje til Bilens dag i kristiansund på søndag! :)

Skrevet
Tøff bil! Håper du kommer på gs og bilens dag, hadde vært kult å sett den live :)

Takk for det :) er jo langt fra noen show finish på denne da, er bygd for å brukes ;)

Prøvepolerte en throwingstars felg igår, ble så som så resultat, men første gangen jeg prøver å høyglanspolere felg! Bedre enn det var ivertfall ;) mistet litt glans etter ett år :(

Skrevet

Hadde prøveskilter på bilen i helgen, da jeg tok med bilen på treff til GS bildeler i Bud! :)

Bilen fungerer meget bra nå, men blir nokk å bygge ny eksos, da det 3" anelgget som står på no kun har 2 små lyd dempere. Jeg liker lyden, men er sikker på at det er mange andre som ikke gjør det ( feks ola nordmann :lol: )

Ellers så har jeg ferdigstilt handbrekket, og jeg synes ikke dette virker optimalt! :(

Tror kansje den orginal monteringa ikke var noe suksess, virker som jeg ikke får nokk moment på armen, jeg måtte også forsterke hele GS patenten mye, da den bøyde seg vekk med en gang jeg dro opp hendelen. Skal det mye kraft til for å låse bakhjula ? :?

Slik vart vertfall resultatet før montering av midtkonsoll.

02nwqezermtsmj3chlw1.jpg

Fikk lånt meg ett verksted så jeg fikk montert på brekket under bilen

f331xg5v2es3syic7vez.jpg

Lakkerte grillen en dag også, da den begynte å ble litt blass i fargen :)

6nm7qmryge9cxzrtmwzr.jpg

Dårlig mobil bilde fra GS treffet

Bommet en del på senken, da jeg monterte noen fjærer jeg fikk med, i øyeblikket jeg dro hjemmefra og på treff. Kunne kansje vært litt finere om jeg justerte ned litt forran og, men det hadde jeg ikke tid til :(

skal og sies at det var ikke helt optimalt å kjøre med den høyden bak, da eksosen subbet i hver hump, samt at hjulbuene ligger å sliper ved pådrag! :lol:

2o6vu0iziq3z0sa5k8hz.jpg

Tøft bilde, sett bort fra senken ;)

pmijpfnknvmtzus5admp.jpg

eiy9d92gahenb1n2pik9.jpg

Enda ett bilde :)

xf2b52pkvwgjdgle53h1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...