Reset Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 gøy prosjekt Ja, er meget gøy Gleder meg til å få den i god stand med orginale sports stoler etc Gleder meg også til mere banekjøring
Pedi Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Morro film, smilte godt med meg selv her. Synd kvaliteten var så dårlig, men skitt au. Du fikk smilet mitt frem iallefall
Reset Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Liten smådryg update! Men for å holde liv i tråden så må man vell Demontere buret, og ene bøttestolen! Satt så inn bakseter, samt byttet ut "dørtrekkene" bak til noen i skinn! Gamle dørtrekk! Nye VS Gamle Vasket litt de nye før jeg monterte de! Baksete montert! Med nye sidetrekk Innvendig ATM Ellers bare noen dårlige bilder fra garasjen å bilen Har en e30 til som har 2 strøkne sports stoler i samme stoff/mønster som baksetene! Disse skal hentes en av de kommende dagene, å monteres i 338`n
Reset Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Gårdagens update! Bynte å fikse med en stol jeg kjøpte av ///Mordi her på bimmers for.. 3-4 år siden kansje Sjåførstolen var litt småskeiv, å litt rar i reguleringene... Bynte å plukke av for å se litt nermere på saken! Den bjelken som overfører kraften fra hendelen, til andre siden hadde fallt av, så var "bare" å sette den på igjenn! Var litt knoting som måtte til for å få alt skikkelig. Vart liksom aldri bra Men kom til slutt Ferdig resultat! Tada! Bynner å ser litt mer lovlig ut nå! Samt litt mer sleeper look
NBCustom Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Blir bra dette, Ole! Cleant og ikke minst rette motoren:)
Pedi Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Bra felgvalg, sto godt til både chassis og farge...
Reset Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Bra felgvalg, sto godt til både chassis og farge... Blir bra dette, Ole! Cleant og ikke minst rette motoren:) Takk for det! Morro å høre Har fått byttet ut den brutale "t-stykket" med en ny orginal en! Monterte mtech2 ratt, da dette er litt mindre å bedre å holde i! Midtkonsoll! Lys i girkula! Nyyyy stuss! Kjørte av den gamle på lånke! Fikk montert 10mm spacer forran! hjulet kom litt lenger ut! skulle vært 15-20 mm spacer kansje Litt småpuss på coildekselet! =)
Reset Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Har ikke skjedd så mye her i det siste! Har fått tak i ett ekstra toppdeksel, som jeg har fjernet M-power på! Begge dekslene er lakkert med sort krympelakk, usikker på om jeg skal pussen ned skrift/striper eller ikke! Har også gått til anskaffelse av BBS style 5. RC090. 8x17 og 9x17. Disse skal pusses opp i vinter å brukes på E30n eller E36n. Får se hva de passer best på ! Kun noen kjappe bilder før jeg måtte kaste meg i bilen å kjøre på jobb! Liten update kun for å holde litt liv i tråden
bjornar-a Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 pusse ned skrifta hadde gjort susen ;.) blir drit bra ;.)
HypeTraxX Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Det var serriøst feit lyd på den tralla di ass! Fikk et saftig smil om munnen jeg også! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå