Reset Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 pusse ned skrifta hadde gjort susen ;.) blir drit bra ;.) Har ikke bestemt meg helt enda, ser bedre ut IRL enn på bilder Prøve å få lagt ut noen bilder når det er montert på motorn De RC hjula blir nok grom på e30'n Ja, håper det Hadde egentli planer om noen 3 delte. Hartge O.l, men av økonomiske grunner vart det disse i første omgang Sender deg en MMS soon, skal i garasjen å prøvemontere Nice, hvor kjøpte du den krympelakken?? Det stemmer som Ståle sier, denne er kjøpt på http://www.gasolin.no Skal se om jeg ikke får lakkert flere deler med denne lakken Det var serriøst feit lyd på den tralla di ass! Fikk et saftig smil om munnen jeg også! Hehe Hehe, takk for det Blir kansje overgang fra 3" til 2x2,5" etterhvert når økonomien tilsier det helt rå bil Hvordan gassvaier bruker du? Takk for det Gasswiren er en helt standard gasswire. E30, e28 ++. Den jeg bruker nå er donert fra selveste Helland og stammar fra e28.
kaeiko Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Okei, bestilte meg en fra e30 med sekser, men syntes den virket så kort bare Takker for svar!
Reset Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Par kjappe bilder av bilen med Rc hjula på. Fikk litt montertruck feelingen med 235/40 eller 45 fremme og 255/40(45)-17 bak. Ikke akuratt den heftigste dimensjonen på gammal 3er. Er jo vertfall en liten forsmak
Kristian Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Det blir faktisk grisebra med strekk og en shine!
bmw-E30 Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Huff... få på throwing stars hjula igjen, myyyyye bedre
Reset Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Skrevet Desember 22, 2012 Lenge siden update, så tenkte jeg skulle slenge inn noen bilder da jeg sitter på nattevakt, og det er ganske rolig akuratt nå! Har ikke skjedd så mye med bilen, men har gått til innkjøp av litt av hvert, så har og holde på med litt nå fremover Slet litt med bildetaking med BBS RC felgene sist, pga lysforhold, her kommer ett litt bedre ett Har også bynt å lakkere innsuget, kjørte samme stil med krympelakk, samme som på toppdekselet, ble ikke helt fornøyd med resultatet, får se om jeg ikke prøver på nytt til neste sesong! Innsug uten lakk innsug under lakkering innsug lakkert Kjøpte nytt emblem til innsuget, da det gamle var stygt. Har ikke fått montert sammen innsuget enda, da jeg måtte stikke rett på jobb etter at lakken var ferdi å "bakes" i ovnen Har også fått en del deler siste dagene Oljefilter, blinklys med repkit, grill til oljekjøler, skruer og klips Kom over ett parti olje som jeg kjøpte, har jo en stund nå 35 liter. Fikk aldri så liten julegave fra GS bildeler idag også! Kjøpte hydraulisk handbrekk, type GS performance, med orginal look Har også kjøpt litt personlig kjøreutstyr fra GS performance kjørehansker Hjelm Kommer med bilder senere når jeg får montert sammen innsuget med nye skruer og pakninger etc. Samt ett bilde av innsuget ferdig montert!
Kristian Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Ser bra ut ta kan jo legge ut det ene bildet av e36'n i vintermodus å da
Joachim_M5 Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Faen t fyr, i he no 30 liter agip 10-60 stående som i ska sæl, du kunne no kjøpt den heller!!
Reset Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Skrevet Desember 22, 2012 throwing stars over disse anyday....! Time will show! Greit å ha litt å bytte på da veitdu! Faen t fyr, i he no 30 liter agip 10-60 stående som i ska sæl, du kunne no kjøpt den heller!! Ka du sku hatt fær den oljå da? Ser bra ut ta kan jo legge ut det ene bildet av e36'n i vintermodus å da Jææ, legge ut bilde tå na sletne bimmern Freakshow reagerte på dette 1
tommyheimberg Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Nydelig e30!, meget fin vinterbilder og:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå