TommyFF Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 holder til like ved Gardermoen og skulle ha lakkert 2 fangere, 2fremskjermer og panser? Tar også imot pris på hellakkering, alternativt alle dører. vet du om noen dyktige, så rimelig som mulig så si gjerne ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Kenneth Moen er veldig dyktig! Ta kontakt med han på Facebook? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 hei og takk for svar. hint til hvem av de det er? var en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 http://www.facebook.com/kenneth.k.moen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Vet om en som er mer dyktig, Knut Sætre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 noe kontaktinfo ZhilleN? Bor i Nannestad, så om du har kjentskap til noen er d kjempe Takk for svar MeSs, skal sende han en melding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Han er en kjenning av meg, kan love deg et dyktig arbeid! Han holder til på Dal, har kunder fra bertel o steen, sos billakkering osv. Er å anbefale på det sterkeste! Han skal lakkere litt på min e36, en grunn til at jeg velger han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Bump !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Som sagt, har sett mange av lakkjobbene til Kenneth, er helt konge arbeid. For en meget hyggelig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Han jeg fikk link til sa han ikke lakket? Og han andre har jeg ikke hørt fra. Viktigste nå er en fanger, men tar mer i samme slengen om prisen er overkommelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Beklager at jeg ikke svarte deg på pm, glømte det helt av, skal innom han lakkereren til uka nå, så skal høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 viktigste nå er en frontfanger, noen som kan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå