berge1990 Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 va på tide med en ¨ny¨bil i mai, så det ble en bmw e36 cab bilen så ikke ut i måneskinn da jeg fikk taki den. men er på bedringens veg:P.. litt specs.. utv. org m-tech pakke. front, bak og sideskjørter. hadde m3 kopi speil, møkka speil.. så ble byttet i org speil, streemer lyktesenkere, tona hovedlykter å grøftlys og klarglass baklykter(rød og blank) inv. skinn int, sportstoler fram, momo ratt, m3 girkule med lys, midtarmlenet understell. org m-tech. tykkere stabstag, supersport senkesett. rødlakka callipere og org sperre diff motor, org motor atm. er gira på en 2,5 motor og driverk og brems. så håper det blir i vinter felg. sto på 17¨m3 felg da den ble anskaffet. nå står det på ett eller annet merke 18¨ bilen da jeg fikk taki den... dagen etter 325sedan, 318cab vaske vaske klokka 5 på natta streemer, bmw motorsport. tatt skade bak og lakkert midlertidlig. skal i boksen i vinter, reparere dør. lås kassen hadde gått i stykker. så han som hadde bilen før meg hadde gått amok på insiden med ett eller annet. buler utover å innover å i alle rettninger.. rett dør resultatet atm. før og etter bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen708 Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Dette er gamlebilen til en kompis av meg. Å har kommet seg betraktlig vil jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 kommer seg, bare mere og mere, eu godkjent no å hundre prosent teknisk bra. lakkering på nyåret. nettopp kjøpt nye 19'' gs silver track (bbs lemans) felger å er litt småting igjenn 18'' fått hvit senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Tore sin gamle? Denne fortjente en oppussing hvertfall Skal følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Ser veldig bra ut hvite ae hadde ikke vært feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Ser veldig bra ut hvite ae hadde ikke vært feil. ae? takktakk er kjøpt inn nye felger til den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 ae = angel eyes. Ser ut som et ganske så fin cab dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rulvan Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 kommer seg denna... stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Har sett den bilen ved flere anledninger. Ser den som oftest står rett nedenfor en kompis av meg i Kroppanmarka. Har den vert lite i bruk i sommer? Pen bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 jeg bor i kroppanmarka så stemmer godt det. jepps er ikke brukt så mye, har skaffet hardtop nå så den er tett å fin i vinter. hvem du kjenner der da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 kommer seg denna... stå på videre takktakk. blir gjort ting hele tiden mn veldig lite i det siste da den står vinterparkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 ae = angel eyes. Ser ut som et ganske så fin cab dette her! blir gule pærer i alt fremme så passer nokk ikke med hvite angel eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Gøy å se slike biler bli "reddet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Gøy å se slike biler bli "reddet" jeg å. er jo trossalt gøy å se sånne biler langs veien, blir jo bare ferre å ferre av de så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 sommerfelgene for neste år prøve montert. fungerte ikke så fint med demperne jeg hadde nå. så kjøpte meg coilovers. bare å bestille noen nye foringer som er litt sterkere, å nye topplagre å noen 5mm spacers har 18mm til å montere på bak meheheh selve bilen er litt for høy.. gledes til å montere alt og justere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå